"יום העצמאות הוא יום אבל, הציונים השמידו את העם"

    "פעם הגיע אורח להתאכסן בבית. באמצע הלילה הוא קם והצית אש בבית. כמעט כל הבית נשרף, אבל הוא הצליח לכבות ולהציל חלק מהבית ואז הוא צעק שהוא הציל את הבית משריפה, אבל בתכל'ס אם הוא לא היה מצית אש אז כלום לא היה נשרף".
    יעקב גרודקה 5 Comment on "יום העצמאות הוא יום אבל, הציונים השמידו את העם"

    על ההתנגדות שלו להכיר במדינת ישראל הוא צפוי לשלם מחיר יקר • יואליש קרויס, קצין המבצעים של 'העדה החרדית', איש נטורי קרתא, שהורשע בעוון אי החזקת תעודת זהות מדבר על ציונות ועל מדינת ישראל

    קרויס בקריאת המגילה צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    "פעם הגיע אורח להתאכסן בבית. באמצע הלילה הוא קם והצית אש בבית. כמעט כל הבית נשרף, אבל הוא הצליח לכבות ולהציל חלק מהבית ואז הוא צעק שהוא הציל את הבית משריפה, אבל בתכל'ס אם הוא לא היה מצית אש אז כלום לא היה נשרף".
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על ההתנגדות שלו להכיר במדינת ישראל הוא צפוי לשלם מחיר יקר בדמות של שבע חודשי מאסר וקנס על סך של 50 אלף שקלים, זהו יואליש קרויס, קצין המבצעים של 'העדה החרדית', איש נטורי קרתא, שהורשע בעוון הפעלת משחטת עופות לא מוכרת במאה שערים ואי החזקת תעודת זהות.

    בהכרעת הדין קבעה גם השופטת כי " יואל קרויז הורשע בעבירה על פי חוק מרשם האוכלוסין, בכך שלמרות החובה לכך בחוק מעולם לא הוציא תעודת זהות".

    אין ספק שקרויס הורשע בעקבות הדרך האידאולוגית שבה הוא בחר, אי הכרה במדינה ואי השתייכות אליה.

    גם איש התקשורת החילוני אמנון לוי הרגיש שנעשה לקרויס עוול, "שופטת שולחת למאסר את יואליש קרויס אב ל 16 ילדים על אי תשלום מס במשחטה בת 100 שנה לתצרוכת פנימית של נטורי קרתא שלא לוקחים שקל מהמדינה כעקרון", צייץ בטוויטר.

    לוי הוסיף כי "לא שולחים אותו לעבודות שירות כי אין לו ת.ז. ומרגיז את השופטת שלא עשה. אפס סובלנות לאחר, לדעותיו לאמונותיו. לתפארת מדינת ישראל".

    לפני כשנה שוחח אתר 'קול חי' עם קרויס על יום העצמאות מהמשקף האישי שלו. "יום העצמאות הוא יום אבל", אומר קרויס, "הציוניים השמידו את רוב עם ישראל מבחינה רוחנית. השואה של הנאצים הייתה גשמית, אבל המדינה עושה שואה רוחנית".

    לדבריו של קרויס הציוניים האמיתיים הם דווקא אנשי אגודת ישראל. "הם גם לוקחים כסף מהמדינה, ובסופו של דבר שותפים לדבר הרע הזה" הוא אומר.

    "במוסדות חינוך רבים בציבור החרדי יש יום חופש ביום העצמאות ומבחינתי הם הציונים האמיתיים", הוא מוסיף.

    יואליש קרויס מוסיף ומאשים את אגודת ישראל "זה שיש היום כל כך הרבה חוזרים בשאלה זה רק כי למדו שאפשר להתפשר ואז הדרך קצרה לחזור לגמרי בשאלה".

    "מבחינתנו", הוא מדגיש, "אנחנו בעד הפרדת דת מהמדינה. מי שרוצה שיחיה כמו גוי. אותנו לא מעניין הצביון היהודי. אותנו מעניין לשמור על עצמנו ולא להתפשר על המסורת ועל ההלכה".

    "בשנים האחרונות כל יום קללתו מרובה מחברתו. פתאום אסור לשחוט, אבל כשזה קורה בחו"ל אז צועקים, אבל כאן גם אי אפשר לשחוט כפי המסורת שלנו. בנוסף אסור פתאום לעשות כפרות ועוד, אבל תמיד מוצאים את האשם. פעם זה מרצ פעם זה לפיד, ולא מוכנים להודות שזה בעצם מהות הציונות".

    קרויס ממשיל זאת במשל: "פעם הגיע אורח להתאכסן בבית. באמצע הלילה הוא קם והצית אש בבית. כמעט כל הבית נשרף, אבל הוא הצליח לכבות ולהציל חלק מהבית ואז הוא צעק שהוא הציל את הבית משריפה, אבל בתכל'ס אם הוא לא היה מצית אש אז כלום לא היה נשרף".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      זה לא מוכח וזה נתונים מופרכים והם ממש להיפך נהיה הרבה חוזרים בתשובה והוא סתם מוציא לעז אני מתפלא על אתר כל כך טוב למה יורדים לקיצוניות

    2. 3

      עמכם הסליחה: אבל היום יום צום ויום אבל לאומי ואני לובשת שחחחווררררררררר! כולנו יודעים שראשי הציונות החילונית ימ"ש היו אנשים שרצו להתבולל ושנאו את הדת היהודית ואת הדתיים ורק רצו -ש-מ-ד-… אני בטח יבכהה מחר. זה הולך להיות יותר גרוע מיום השואה !! מחר יום אבל לאומי, יום של כפירה בשם יתברך שמו ח"ו. ועל זה יש להתאבל. זה יום רע מאוד לישראל, נא להתלבש בשחור , וכולם מוכרחים להשתתף . לא רק הר הבית לא בידנו, גם ישראל לא שולטים פה, אלא ערב-רב. ואין לנו עצמאות ואמריקה ואומות העולם שונאי ישראל הם קובעי המדיניות פה וכך בכל תכנית שלום חדשה מגורשים יהודים מביתם ונהרסים ישובים והערבים מתנחלים בכל הארץללא היתר ורשיון ואסור להרוס להם בתים, רק ליהודים ומעלים גויים לארץ ועוד יש אצלנו כאלה שחוגגים עצמאות חיים באשליות ולא רואים שיש פה שלטון ערב-רב שונאי דת ישראל ויהדות בחסות אומות העולם. תתפללו לטוב יהודים, אנחנו בצרות, ללא לימוד התורה לעומק אוי לנו ולנשמתנו ולנפשנו. רק בזכות לימוד התורה לעומק, קיום המצוות ולתפילות ישראל אויבנו עדיין לא חיסלו אותנו למרות כל רצונם ומאמצים שהם משקיעים בכך.

      1. חמודה, התפקיד שלנו הוא לעשות את רצון ה', ולא לשנות את העולם

    3. 2

      א צידרייטער בריה