חשש מפיגועים והסדרי חנייה חדשים: מבצע מירון יוצא לדרך

    בנצי לייזרוביץ No Comments on חשש מפיגועים והסדרי חנייה חדשים: מבצע מירון יוצא לדרך
    19:48
    06.06.24
    אבי יעקב No Comments on גדולי הדור קיבלו בשמחה את הבשורה המהפכנית שתסייע לזוגות צעירים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אגף התנועה של המשטרה קיים הבוקר תדרוך לקראת הילולת הרשב"י במירון שיחול השנה בימים רביעי וחמישי בעוד כשבועיים וחצי. נצ"מ אילן מור ראש הזרוע המבצעית של אגף התנועה אומר: "השנה יהיה יותר טוב וקל להגיע בתח"צ. בעקבות הרפורמה בתח"צ המחירים השנה יהיו נמוכים יותר משנה שעברה. כך, שהציבור יוכל לבוא בתח"צ בקלות. אני קורא לציבור לא להגיע ברכבים פרטיים. רכבים פרטיים יופנו לחניונים חצור ,כרמיאל,וצבעון.

    הוא הציג את שיטת הצבעים החדשה שתלווה את אירועי ההילולה: "משנה שעברה עשינו פיילוט של שיטת הצבעים. כל חניון נצבע בצבע אחר. הטרמינלים וצירי הולכי הרגל המובילים אליהם יסומנו בצבע(תאורה ודגלים) התואם לצבע כרטיס נסיעה. הצבעים הם: צהוב, תכלת, אדום. ערים רחוקות-צהוב. ערים קרובות-תכלת. שאטלים לחניונים-אדום. כמו כן יוצב שילוט אלקטרוני גדול עפ"י יעדים וצבעים. תהיה מערכת כריזה 24 שעות בשפות עברית,יידיש והשנה החידוש גם באנגלית".

    לדבריו, כל נושא האוטובוסים במירון יהיה באחריות משרד התחבורה. יוקם בחניון חפ"ק מיוחד של משרד התחבורה שם יישבו נציגים של כלל החברות, כך שלמשרד התחבורה תהיה שליטה מלאה על כלל החברות ושינוע של האוטובוסים ללא בעיות וללא מחסור.

    לחצו כאן לפתיחת המצגת המלאה

    "אנו מודעים לפיקים הגדולים של ההגעה למירון בעיקר בהדלקות הראשונות ולקראת סוף ההילולה וניתן מענה ככל שיידרש ע"מ שהציבור יגיע מהר וישוב לביתו ללא המתנה ממושכת".

    בעקבות התאונות הקשות שארעו בחודשים האחרונים ובהם קו 402 אומר נצ"מ אילן מור: "משרד התחבורה ואגף התנועה יבצעו מעקב צמוד ויוצבו סיירים בוחנים של אגף התנועה על האוטובוסים והנהגים. יהיה פיקוח צמוד ואישי על חברות האוטובוסים, עירנות הנהגים. כך שההגעה בתח"צ תהיה בטוחה יותר. לא יהיו פשרות בנושא ויבוצעו בדיקות קפדניות .לשמחתי שנה שעברה כל האוטובוסים עברו בדיקות גם במירון וגם בערים וכולם היו תקינים גם בנושא בטיחות ומכני.

    בהתייחסות לגל הטרור בחודשים האחרונים אומר נצ"מ אילן מור: האחריות בשטח מירון הוא של המחוז הצפוני. אגף התנועה הוא בכבישי הארץ עד היישוב מירון. אבל הגברנו השנה את כמויות השוטרים והבדיקות. יהיו יותר בדיקות בהיבט של הבטחון השוטף שונה משנה שעברה. בשטח יהיו הרבה יותר שוטרים שיעסקו באבטחה. יותר הרבה שוטרי יס"מ והציבור ירגיש זאת. השנה יבנה גשר להולכי רגל מהיציאה מהשער לכיוון החניונים".

    לסיכום אומר נצ"מ מור:"אני קורא לציבור העולים למירון לשמור על ביטחונם. לא לבוא ברכבים פרטיים זה מקשה מאד על עבודתינו. תגיעו בתח"צ . המשטרה ואגף התנועה עמלים חודשים לטובת הבאים למירון עם כלל הגורמים . יישמעו להוראות המשטרה. תהיו ערניים כדי שנוכל לעבור את ההילולה בשלום ובהצלחה".



    0 תגובות