כתב 'קול חי' ביקש למנוע אסון, ונתקל באטימות משטרתית

    למרבה הפלא, החיילים במקום בחרו לצדד דווקא בבחורים הפראיים, ואפילו המוקדנית החלה ללעוג ולצעוק עליו בטענה שהנושא נמצא בטיפול בידיהם
    בנצי ליזרוביץ וישראל פריי 3 Comment on כתב 'קול חי' ביקש למנוע אסון, ונתקל באטימות משטרתית

    כתב 'קול חי' שעשה את דרכו מהאולפן בירושלים לעבר ביתו בביתר עילית, נתקל בבחורי ישיבה פראיים שנהגו בצורה מסוכנת וניסה למנוע אסון • אלא שאז הוא נתקל באיומים על חייו, באדישות משטרתית ובאכזבה צורבת

    למרבה הפלא, החיילים במקום בחרו לצדד דווקא בבחורים הפראיים, ואפילו המוקדנית החלה ללעוג ולצעוק עליו בטענה שהנושא נמצא בטיפול בידיהם
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אזרחות טובה שגילה כתב 'קול חי' גררה מהומה ואיומים על חייו. ובמקום שרשויות החוק יעמדו לצד מי שגילה אחריות ורצון טוב, נתקלה פנייתו באדישות משטרתית מביכה.

    הכל החל כאשר ישראל בן צבי עשה את הדרך מאולפני 'קול חי' בירושלים לעבר ביתו בביתר עילית. "ראיתי בכביש בגין רכב שנסע במהירות ובפראות, כמו שלא רואים אפילו במרוצי מכוניות", מספר בן צבי, "הרכב 'חתך' נהגים בפראות, השתולל ופשוט היווה סכנה תעבורתית".

    בן צבי הרים טלפון למשטרת ישראל, העביר את פרטי הרכב ותיאור המעשים, תוך שהמוקדנית מבטיחה כי הסיפור יטופל בהקדם. אלא שדקות לאחר מכן, כשהוא מגיע למחסום המנהרות, הוא מגלה את הרכב המתפרע לצדו, בתוכו יושבים חמשה בחורי ישיבה שעשו את דרכם – אף הם – לעיר ביתר עילית.

    "חסמתי אותם מיד עם רכבי, ופניתי לשוטרי המג"ב במחסום ע"מ שישתפו פעולה. דיווחתי להם על החיפוש המשטרתי, ובמקביל התקשרתי מיד למוקד לבקש שינצלו את המעצר במחסום בכדי להניח ידם על הפורעים המסוכנים".

    למרבה הפלא, החיילים במקום בחרו לצדד דווקא בבחורים הפראיים, ואפילו המוקדנית החלה ללעוג ולצעוק עליו בטענה שהנושא נמצא בטיפול בידיהם, וכי אין שום צורך בעזרה או בהתערבות שלו. בשלב מסוים עלו הנערים על המכונית וניסו לדרוס את בן צבי, שרק הנשק שעליו ואיומי החיילים הצליחו להרתיע את הפוחזים ממעשיהם.

    "המשכתי לביתר. ראיתי את אותם חבר'ה נכנסים לעיר כרגיל. שום משטרה ושום טיפול. זה עצוב. כשאני – כאזרח – מתאמץ לעשות את המוטל עליי, לסלק אסון מהכביש, ובתמורה המשטרה מתעלמת, והעבריינים ממשיכים כאילו לא אירע מאומה", הוא מסיים בכאב.

    ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "בעקבות דיווח למשטרה על נרכה הנוסע במהירות, כוחות בשטח עודכנו כולל כוחות מג"ב במחסום. החשודים עוכבו ונבדקו. הטיפול בעניינם נמשך".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      מה אתה מקשקש במוח איזה בחורי ישיבות הם מה פתאום ישיבות שבבניקים!!!!!!
      נא לתקן את הכתבה!

    2. 2

      צודק,זה לא נקרא בחורי ישיבות