איש התקשורת החילוני מגן על קרויס: "אפס סובלנות לאחר"

    "לא שולחים אותו לעבודות שירות כי אין לו ת.ז. ומרגיז את השופטת שלא עשה. אפס סובלנות לאחר, לדעותיו לאמונותיו. לתפארת מדינת ישראל".
    דוד לזר No Comments on איש התקשורת החילוני מגן על קרויס: "אפס סובלנות לאחר"

    למרבה ההפתעה מי שיצא להגנתו של קרויס הוא איש התקשורת החילוני אמנון לוי שצייץ בטוויטר בעקבות פסק הדין החמור • "שופטת שולחת למאסר את יואליש קרויס אב ל 16 ילדים על אי תשלום מס במשחטה בת 100 שנה"

    "לא שולחים אותו לעבודות שירות כי אין לו ת.ז. ומרגיז את השופטת שלא עשה. אפס סובלנות לאחר, לדעותיו לאמונותיו. לתפארת מדינת ישראל".
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית המשפט הכריע היום (שני) כי איש העדה החרדית יואליש קרויס, המוכר כקמב"ץ העדה ישלח לשבע חודשי מאסר ובנוסף ישלם קנס של 50 אלף ש"ח בשל משחטה שהפעיל ללא שדיווח על כך לרשויות.

    למרבה ההפתעה מי שיצא להגנתו של קרויס הוא איש התקשורת החילוני אמנון לוי שצייץ בטוויטר בעקבות פסק הדין החמור, "שופטת שולחת למאסר את יואליש קרויס אב ל 16 ילדים על אי תשלום מס במשחטה בת 100 שנה לתצרוכת פנימית של נטורי קרתא שלא לוקחים שקל מהמדינה כעקרון".

    בהמשך הוסיף לוי כי "לא שולחים אותו לעבודות שירות כי אין לו ת.ז. ומרגיז את השופטת שלא עשה. אפס סובלנות לאחר, לדעותיו לאמונותיו. לתפארת מדינת ישראל".

    יצוין כי לוי מכיר את קרויס באופן אישי, זאת לאחר שהוא שידר בעבר פרק דוקומנטרי עליו בערוץ 10.

    הערב הגיב עו"ד יונתן קיוול שייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את קרויס ואמר כי "בית המשפט קבע כי מר קרויס הפעיל משחטה קיימת מתוך מניע אידאולוגי דתי, כשליח ציבור וללא כוונת רווח. מהכרעת הדין ברורה עמדתו של בית המשפט כי מר קרויס לא ביקש אלא לסייע לציבור מהעניים במדינה שיוכל לרכוש בשר. למרות שמלכתחילה יוחסו למר קרויס עבירות מרמה, הוא זוכה מהן".

    עוד הוסיף כי "בית המשפט כי מר קרויס טעה בהתנהלותו ובאי הכרה מספקת של החוק, אך פעלללא כוונת רווח וללא מרמה. אנו נלמד את פסק הדין ונשקול את המשך צעדינו".



    0 תגובות