האם לשכת ראה"מ גרמה לחילול שבת של הכתבים?

    ארי וידר ואיתי גדסי 1 Comment on האם לשכת ראה"מ גרמה לחילול שבת של הכתבים?

    את המימונה חגג השנה נתניהו ביבנה אולם כתבים שקיבלו זימון לאירוע, הופתעו לגלות כי הם מוזמנים לפני צאת השבת • גורמים בסביבתו של נתניהו אמרו לאתר 'קול חי' כי "האירוע מאורגן על ידי הליכוד"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חגיגות המימונה המתקיימות מידי שנה בצאת החג שביעי של פסח, נדחו השנה, מפאת השבת, למוצאי השבת.

    את המימונה חגג השנה ראש הממשלה בביתו של יו"ר הליכוד ביבנה מאיר דהן, אולם כתבים שקיבלו זימון לאירוע, הופתעו לגלות כי הם מוזמנים לפני צאת השבת לאירוע.

    ראש הממשלה אמנם שמר באופן רשמי על השבת, אולם בשל סידורי האבטחה נדרשו הכתבים להגיע לפני צאת השבת לבדיקות הביטחוניות לקראת האירוע.

    גורמים בסביבתו של ראש הממשלה התוודעו לבעייתיות לאחר פניית אתר 'קול חי' לבקשת תגובתם, והם טענו כי האירוע מאורגן על ידי הליכוד ולא על ידי לשכת ראש הממשלה.

    כמו"כ, אנשי לשכתו של ראש הממשלה הסבירו כי לנתניהו רגישות גבוהה לקדושת השבת, ועל כן אין פעילות רשמית כלשהי מצידו של ראש הממשלה, וכאן מדובר בדרישות אבטחה שאינן קשורות לראש הממשלה כלל וכלל.

    "היה עדיף שהמימונה תדחה באופן עקרוני ליום ראשון", אמר אחד הגורמים הדתיים "כי זה יכול להביא אכן בכל שנה לחילולי שבת וחג".

    בלשכת ראש הממשלה הבטיחו לאתר 'קול חי' עוד בערב חג שביעי של פסח כי שומרי השבת שיגיעו לאירוע, יורשו להכנס גם לאחר יציאת השבת. ראש הממשלה, יודגש מגיע לאירוע, כשעה לאחר צאת השבת.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כן זה לא מעניין אותם