הפלסטינים מסיתים בהר הבית: "בדם ואש נפדה את אל אקצה"

    כבר אתמול פרצה מהומה במקום לאחר שכמה יהודים החלו להשתחוות והתפללו בשטח ההר. בעקבות זאת החלו עשרות מתפללים מוסלמים להתגודד מסביבם לקרוא קריאות 'אללה אכבר' ו'בדם נפדה את אל אקצה'.
    בנצי לייזרוביץ 13 Comment on הפלסטינים מסיתים בהר הבית: "בדם ואש נפדה את אל אקצה"

    גם הבוקר ממשיך הר הבית להוות מוקד להפרות סדר ולעימותים עם כוחות הביטחון, מצד אחד הפלסטינים ומהצד השני פעילי הר הבית היהודים • הבוקר התאספו מאות פלסטינים שהסיתו וצעקו 'בדם ואש נפדה את אל אקצה'

    כבר אתמול פרצה מהומה במקום לאחר שכמה יהודים החלו להשתחוות והתפללו בשטח ההר. בעקבות זאת החלו עשרות מתפללים מוסלמים להתגודד מסביבם לקרוא קריאות 'אללה אכבר' ו'בדם נפדה את אל אקצה'.
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גם הבוקר (רביעי) ממשיך הר הבית להוות מוקד להפרות סדר ולעימותים עם כוחות הביטחון, מצד אחד הפלסטינים ומהצד השני פעילי הר הבית היהודים.

    מהמשטרה נמסר כי "במהלך הביקורים בהר הבית הוצאו משטח ההר 3 מבקרים יהודים בגירים שהפרו את כללי הביקור. הביקורים נמשכים כרגיל, מנגד, הבוקר התאספו מאות פלסטינים שהסיתו וצעקו 'בדם ואש נפדה את אל אקצה'.

    כבר אתמול פרצה מהומה במקום לאחר שכמה יהודים החלו להשתחוות והתפללו בשטח ההר. בעקבות זאת החלו עשרות מתפללים מוסלמים להתגודד מסביבם לקרוא קריאות 'אללה אכבר' ו'בדם נפדה את אל אקצה'.

    לדברי פעילי הר הבית, הם אף הוכו על ידי אנשי ווקף ומתפללים אולם במשטרה אומרים כי טענות אלו לא מוכרות להם והעימותים היו מילוליים בלבד.

    מהמשטרה נמסר אתמול בתגובה כי "במהלך הביקורים הבוקר בהר הבית, נכנסו 527 מבקרים מהם 400 תיירים. שמונה מבקרים יהודים אשר הפרו את כללי הביקור, הוצאו מחוץ לשטח ההר. בסיום ביקור קבוצת המבקרים היהודים האחרונה ויציאתם משטח הר הבית, החלו קריאות של מתפללים מוסלמים לעבר אותם מבקרים יהודים שהוצאו משטח הר הבית".

    "בעקבות הפרת כללי המקום. השוטרים במקום ולוחמי מג"ב הרחיקו את היהודים ופעלו למניעת הפרת הסדר והשבת השקט במקום. המשטרה ערוכה היום, כמו גם במהלך כל ימי החג, עם מיטב הכוחות במזרח העיר ומערבה, בכותל המערבי ובהר הבית על מנת לאפשר לכלל המבקרים והמאמינים, מכל הדתות והעדות, לממש את חופש הדת והפולחן. המשטרה תפעל בנחישות נגד כל מי שינסה להפר את כללי הסטטוס קוו הנהוגים", אמרו במשטרה.



    13 תגובות

    מיין תגובות
    1. 13

      היום זכיתי לראשונה לעלות להר בית ד'. בעז"ה בקרוב כל בית ישראל לבנין בית המקדש שיבנה במהרה בימינו.

      1. ימח שמך בגלל אנשים רשעים כמוך יש פיגועים תמות היום

        1. סוף סוף יש פה מישהו שלא רק מקלל. יש עם מי לדבר. אתה מוזמן לפתוח איתי דיון בנושא. לפני זה אשמח שתעשיר מעט את ידיעותיך על מקור האיסור. בהצלחה, חיים מאושרים.

          1. אולי כדאי שתעשיר אתה את ידיעותיך לפני שתתחיל להתווכח עם כל גדולי הדור ללא יוצא מהכלל(!)
            אין אצלך מושג של דעת תורה??? על מי אתה סומך????
            תתבייש לך אתה עוכר ישראל ונותן תירוץ לטרור וכפי הידוע לי יש איסור דאוריתא של "לא תרצח" (או שנהיית אפיקורס עד הסוף שגם לא מאמין בתורה)

      2. מסכן, זה היום הכי גרוע שלך אני מברך אותך שיהיו לך ימים ורודים יותר

    2. 10

      מה זה הקללות?
      באיזה סימן בשו"ע כתוב האיסור?