700 דונם נשרפו: עשרות צוותי כיבוי וארבעה מטוסים – פעלו

    "אני מבקש מהציבור הרחב בעקבות גל החום והשרב שיפקדו אותנו השבוע, להקפיד על זהירות אש בכלל ובשטחים פתוחים בפרט".
    בנצי לייזרוביץ No Comments on 700 דונם נשרפו: עשרות צוותי כיבוי וארבעה מטוסים – פעלו

    עשרה צוותי כיבוי מכבאות והצלה בית שמש, ארבעה מטוסי כיבוי, וכן צוותי כיבוי נוספים ממחוז דרום פועלים בשריפה בלוזית • כוחות הכיבוי הקרקעי והאווירי הצליחו בשעה האחרונה לאגף את השריפה מכל עבריה

    צילום: כבאות בית שמש
    "אני מבקש מהציבור הרחב בעקבות גל החום והשרב שיפקדו אותנו השבוע, להקפיד על זהירות אש בכלל ובשטחים פתוחים בפרט".
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לוחמי האש השיגו הצהרים (ראשון) שליטה בשריפה הגדולה סמוך ללוזית. סה"כ עלו בלהבות כ-700 דונם של שדה בור, מרעה, חורש וצמחייה. בשריפה פעלו עשרה צוותי כיבוי, רכבי אספקת מים, קק"ל, משטרת ישראל וצה"ל. כמו"כ, טייסת הכיבוי האווירית הזניקה למקום ארבעה מטוסי כיבוי שהטילו בשני סבבים חומרים מעכבי בעירה.

    צוותי הכיבוי דיווחו על עדר פרות גדול אשר רעה באזור האש, במאמץ מיוחד, הצליחו לעצור את האש סמוך לבעלי החיים המבוהלים ומנעו פגיעה קשה בהם. לוחמי האש בשטח מבצעים ויבצעו בשעות הקרובות פעולות כיבוי סופי עד לכילוי אחרון מוקדי הבעירה, בכדי למנוע את התחדשות האש בשנית. בחסדי שמים לא דווח על נפגעים.

    טפסר ראובן יצחק מפקד כבאות והצלה בית שמש אמר הבוקר כי "אנחנו פועלים במקום בכוחות גדולים בסיוע כוחות אוויר, קרקע, לוחמי אש רבים ומתנדבים, כדי לעצור את השריפה המשתוללת סמוך לישוב לוזית. עד כה נשרפו למעלה מ-150 דונם של צמחייה, שדות, וחורש. הצלחנו לעצור את האש ברוב האגפים אך מדי פעם יש התחדשויות של השריפה בעקבות משטר רוחות משתנה וחיגות רוח באזור השריפה".

    שריפה

    עוד אמר כי "אני מבקש מהציבור הרחב בעקבות גל החום והשרב שיפקדו אותנו השבוע, להקפיד על זהירות אש בכלל ובשטחים פתוחים בפרט".

    הבוקר, נסגר כביש 70 שלאחר מכן נפתח לתנועה בין כברי לשלומי שבצפון, לאחר שנחסם לזמן קצר בעקבות שריפת חורש. כמו כן, הושגה שליטה על האש.



    0 תגובות