תיעוד בוער • כ-15,000 צמיגים עלו באש סמוך לתחנת דלק

כאמור, טרם הושגה שליטה על האש, וההערכה היא כי פעולות הכיבוי יימשכו עוד כמה שעות.
בנצי לייזרוביץ | צילום: דוברות הכבאות 1 Comment on תיעוד בוער • כ-15,000 צמיגים עלו באש סמוך לתחנת דלק

עשרה צוותי כיבוי פועלים לכיבוי שריפת צמיגים גדולה בפנצ'רייה ליד אעבלין • המשטרה מעריכה כי כ-15,000 צמיגים בוערים במקום • בשל העשן הכבד באזור בוצעו פעולות ניטור כדי לשלול סכנה בריאותית

כאמור, טרם הושגה שליטה על האש, וההערכה היא כי פעולות הכיבוי יימשכו עוד כמה שעות.
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עשרה צוותי כיבוי פועלים לכיבוי שריפת צמיגים גדולה בפנצ'רייה ליד אעבלין שבגליל התחתון, סמוך לתחנת דלק דור אלון בכביש 781. המשטרה מעריכה כי כ-15,000 צמיגים בוערים במקום. בשל העשן הכבד באזור בוצעו פעולות ניטור כדי לשלול סכנה בריאותית.

מכיבוי האש נמסר כי "סמוך לשעה אחת בלילה התקבלה הודעה של שריפת צמיגים גדולה באעבלין, סמוך לתחנת דלק דור אלון על ציר 781. במקום האירוע פועלים כעת עשרה צוותי כיבוי מתחנת גליל מרכזי, התקבל סיוע מתחנות המחוז הצפוני וממחוז חוף. בשעה זו טרם הושגה שליטה על האש, בשל עננת העשן הכבדה שנראתה עד הקריות בוצעו פעולות ניטור באיזור כדי לשלול סכנה או ממצאים חריגים באוויר. האירוע תחת פיקוד סגן מפקד תחנת גליל מרכזי רשף כאמל שאופנייה".

מפקד האירוע רשף שמוליק פרנקו אורמ כי "מדובר באירוע שריפה של ערימת צמיגים גדולה באעבלין שסיכנה את תחנת הדלק הסמוכה, עבודה מאומצת של לוחמי האש הצליחה למנוע את התפשטות האש לעבר תחנת הדלק ומטעי הזיתים הסמוכים, טרם השגנו שליטה על האש אך הצלחנו לבלום את את השריפה בצורה משמעותית".

כאמור, טרם הושגה שליטה על האש, וההערכה היא כי פעולות הכיבוי יימשכו עוד כמה שעות.

צפו בתיעוד בוער מהזירה:



1 תגובות

מיין תגובות