תמונת מצב מרחובות ירושלים: הפיגוע לא הרשים את העיר השוקקת

    בשכונת גאולה החנויות היו מלאות, וכך כמובן גם הרחובות. תמונה דומה גילינו גם במרכז העיר ירושלים, ברחוב יפו ובמדרחוב שהיה מלא עד אפס מקום
    ארי וידר No Comments on תמונת מצב מרחובות ירושלים: הפיגוע לא הרשים את העיר השוקקת

    כתב אתר 'קול חי' יצא לשוחח עם תושבים בירושלים בעקבות הפיגוע בקו 12, והתרשם משגרת הכנות לחג שגוברת על הפחד • "אשקר אם אגיד שאין לי שום חשש, אבל אין מה לעשות. ערב חג וחייבים לנסוע לקניות"

    בשכונת גאולה החנויות היו מלאות, וכך כמובן גם הרחובות. תמונה דומה גילינו גם במרכז העיר ירושלים, ברחוב יפו ובמדרחוב שהיה מלא עד אפס מקום
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המציאות בירושלים חזקה מהפיגועים: שעות בודדות לאחר הפיגוע באוטובוס בצומת פת בירושלים, נדמה שהעניינים בירושלים נמשכים כסדרם. בסיור שערכנו במרכז העיר ובשכונות החרדיות, לא נרשמה כל ירידה בכמות האנשים ברחובות, ואווירת ערב החג המשיכה לשלוט.

    בשכונת גאולה החנויות היו מלאות, וכך כמובן גם הרחובות. תמונה דומה גילינו גם במרכז העיר ירושלים, ברחוב יפו ובמדרחוב שהיה מלא עד אפס מקום.

    אם דימינו לחשוב כי אנשים יחששו לעלות לאוטובוסים לאחר שהתמונות הקשות הזכורות מימי האינתיפאדה חוזרות, כאשר אוטובוסים התפוצצו בזה אחר זה, הרי שהתבדנו וגילינו כי האוטובוסים והרכבת הקלה בירושלים מלאים עד אפס מקום.

    מיכאל, נוסע בקו 72 אמר "האמת היא שלאחר הפיגוע אני מסתכל קצת יותר על כל נוסע, אבל למעשה כך זה בירושלים בחודשים האחרונים מחשש לסכין, ועכשיו נוסף לזה גם חשש למטען".

    תייר שהיה על האוטובוס אמר "הפחידו אותנו שבישראל יש בלאגן, אבל אני לא מפחד". גם הנוסעים האחרים נראו שלווים. האוטובוס היה מלא על גדותיו, וכך כל הקווים שעברו במרכז העיר ובשכונת גאולה ומאה שערים.

    הרכבת הקלה הייתה אף היא מלאה כרגיל. "אשקר אם אגיד שאין לי שום חשש, אבל אין מה לעשות. ערב חג וחייבים לנסוע לקניות" אמר אחד הנוסעים.



    0 תגובות