כשהנשיא התגאה בפני מרן הגר"ח על קרבתו לגאון מווילנא

    לקראת סיום, סיפר ריבלין למרן הגר"ח כי הוא נכדו של אחיו של הגאון מוילנא, ר' הלל מווילנא, "הרב שמע עליו?", שאל הנשיא, "כן", השיב מרן הגר"ח.
    ישראל אוחיון, איתי גדסי | צילום: עד ראייה, דוד זר 10 Comment on כשהנשיא התגאה בפני מרן הגר"ח על קרבתו לגאון מווילנא

    הערב הגיע נשיא המדינה ראובן ריבלין למעונו של מרן הגר"ח קנייבסקי בבני ברק • הנשיא הסביר: "אתה היום המנהיג הכי משמעותי שיש ביהדות החרדית בפרט ובכלל" • ומה השאיר הנשיא בבית הגר"ח לפני שיצא?

    צילום: דוד זר
    לקראת סיום, סיפר ריבלין למרן הגר"ח כי הוא נכדו של אחיו של הגאון מוילנא, ר' הלל מווילנא, "הרב שמע עליו?", שאל הנשיא, "כן", השיב מרן הגר"ח.
    9:30
    01.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בלינקן להרצוג: "הסיבה היחידה שאין עסקה היא בגלל חמאס"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (שני) הגיע נשיא המדינה ראובן ריבלין למעונו של מרן הגר"ח קנייבסקי בבני ברק כשהוא מלווה ביצחק רביץ סגר"ע ביתר עלית מטעם 'דגל התורה.

    עד ראייה שנכח בפגישה מספר לאתר 'קול חי' כי נשיא המדינה ביקש ברכה ממרן הגר"ח, והזכיר לו שהפעם האחרונה שהוא זכה להתברך אצלו – הייתה לפני שבע שנים.

    הנשיא הסביר למרן הגר"ח מדוע הגיע לקבל את ברכתו ואמר כי "אתה היום המנהיג הכי משמעותי שיש ביהדות החרדית בפרט ובכלל", לדבריו, "אני מגיע לכבוד הרב להרבות אחדות בעם ישראל".

    לקראת סיום, סיפר ריבלין למרן הגר"ח כי הוא נכדו של אחיו של הגאון מוילנא, ר' הלל מווילנא, "הרב שמע עליו?", שאל הנשיא, "כן", השיב מרן הגר"ח.

    מדוברות בית הנשיא נמסר כי "בתקופת התמודדותו לנשיאות, הגיע הנשיא לקבל את ברכת הרב והיום, הגיע לברכו בחג כשר ושמח. הנשיא והרב שוחחו על מספר נושאים העומדים על סדר היום. בין דבריו אמר הנשיא לרב כי כבן למשפחה של תלמידי חכמים אני מעריך ומוקיר את לומדי התורה השומרים על רוח העם ועל הגחלת היהודית".

    עוד הוסיף הנשיא ואמר כי "לקראת הפסח, חג החירות, אנחנו חייבים לחתור אל אחדות בעם ישראל ולא רק בזמנים בהם מאיימת סכנה חס וחלילה, אלא מתוך שותפות גורל ואהבת ארץ ישראל". בטרם עזב את בית הרב, הפקיד הנשיא בידי אנשי הרב סכום כסף לקמחא דפסחא. כך נמסר מבית הנשיא.

    צפו בגלריה



    10 תגובות

    מיין תגובות
    1. 10

      משהו שם רקוב,איך יתכן שהמלוכלך והצבוע הזה, עוכר ישראל, מגיע לקבל ברכה, שבטח "מאמין" בה ומקבלים אותו בחיוך, היו צריכים להעיף אותו מכל המדרגות אדם שמתגאה בקרבתו לגאון מווילנא כל עוד שלא הולך בדרכיו, ועושה הפוך, הוא רק מבייש אותו (את הגאון)ותחשבו ,מה היה קורה לו אם היה מגיע לגאון לא היה בכלל מתייחס אליו, לא באתי לתת מוסר, אלא נקודה למחשבה.

    2. 9

      איך בדיוק נכד אח של הגאון ,אם הגאון חי לפני 300 שנה???????????????

    3. 7

      אהבתי את הבני עמי
      בני עמי אוי כמה אויל האיש

    4. 6

      בני עמי בחרו בטרור, וזה דווקא מתאים כי המתנגדים הינם טרוריסטים ואנטישמיים!

    5. 5

      גם אנשי הפלג מיוחסים למשפחות חשובות… אבל אותם? – מצוה להחרים, מצוה דאורייתא!!!!!!

    6. 4

      אנשי הפלג הירושלמי – לא פחות מיוחסים למשפחות חשובות, אבל אותם? מצוה להחרים!!!
      מה מצוה? זו חובה קדושה !! מצוה דאוריייסע!!!

    7. 3

      הכסף יענה את הכל… במיוחד אם יש נכדים כאלו מסורים…

    8. 2

      לתגובות 6/7/8. יש 3 הבדלים מהותיים. הוא, הריבלין הזה, שוגג. ואתם ה"פלג" מזידים. הוא ספק משפיע ופוגע ואתם ודאי מזיקים. הוא (ספק) מזיק לחילוניים, ואתם פוגעים בנו החרדים. אתכם צריך להחרים כנאמר בקורח ועדתו "הבדלו מהעדה הרעה…". הרב אט' ביקש מחילה מגדולי הדור לפני שנפטר. תזדרזו גם אתם לעשות כן.

    9. 1

      לתגובות6/7/8. השנאה משבשת אותכם. ההבדלים "הקטנים" הם שלושה. א' הוא, הריבלין הזה, שוגג, והפלגנים מזידים. ב' הוא ספק פוגע באחרים וה"פלס"טינים ודאי פוגעים. ג' הוא (ספק) מזיק לחילוניים, ובעלי המחלוקת פוגעים בנו, החרדים.