בעזרת האפליקציה: כך תקבלו עזרה רפואית בכל מקום בעולם

    "כארגון ההצלה הלאומי של ישראל אנו עושים את המרב על מנת לסייע לתושבי ישראל בכל מקום בו יהיו. הפיתוח החדש באפליקציה מיועד לתת תחושת ביטחון שיש מי שדואג להם גם כאשר הם לא נמצאים על אדמת ישראל"
    דוד לזר No Comments on בעזרת האפליקציה: כך תקבלו עזרה רפואית בכל מקום בעולם

    נמצאים בגרמניה וזקוקים לפינוי לבית החולים? • מעכשיו תוכלו להזמין אמבולנס מקומי ישירות מהאפליקציה של מד"א וגם לקבל מידע על מונחים להזנקת אמבולנס ולזיהוי המיקום בשפה המקומית

    צילום: מד"א
    "כארגון ההצלה הלאומי של ישראל אנו עושים את המרב על מנת לסייע לתושבי ישראל בכל מקום בו יהיו. הפיתוח החדש באפליקציה מיועד לתת תחושת ביטחון שיש מי שדואג להם גם כאשר הם לא נמצאים על אדמת ישראל"
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת חג הפסח במד"א משדרגים את אפליקציית הארגון ומציעים שירות חדש- הזמנת סיוע רפואי בכל מקום על פני הגלובוס: עם בואו של חג הפסח, מתמלא נמל התעופה במאות אלפי ישראלים המנצלים את החופשה הארוכה לנופש בחו"ל. אולם, לא תמיד הטיול מתפתח כפי שתכננו וישנם מקרים בהם אנו עשויים להזדקק לסיוע רפואי גם בחו"ל.

    מה עושים? למי פונים? ואיך מתקשרים עם כוחות ההצלה במדינה זרה?. על מנת לספק מענה לשאלות החשובות הללו משיקים בימים אלו במד"א שירות חדש לציבור הרחב: סיוע בהזמנת שירותי חירום רפואיים בחו"ל.

    האפליקציה של מד"א צוידה ביישום חדש המאפשר בלחיצת כפתור להתקשר לשירותי ההצלה המקומיים בכל מקום ברחבי העולם, ובנוסף לקבל מידע מעל צג הנייד על דרך הביטוי של מונחים להזנקת אמבולנס ולזיהוי המיקום בשפה המקומית על מנת שתוכלו להסביר בצורה פשוטה לכוחות המקומיים היכן אתם נמצאים וכיצד ניתן לסייע לכם.

    בנוסף לשירות המיוחד, ניתן להתעדכן באפליקציה בהוראות הזהירות של מד"א לניקיונות חג הפסח הכוללים הסבר מפורט על הדרכים להימנע מפגיעה בכם ובמשפחתכם במהלך השהייה בבית או בחוץ במהלך ימי החג.

    במקביל לתכנים הקיימים המשתמשים באפליקציה יכולים להתעדכן בהדרכות בנושאי החייאה והגשת עזרה ראשונה וללמוד על מערך "נאמני החיים" של מד"א. יתרונה של האפליקציה הוא שהיא אינה דורשת חיבור לאינטרנט ולאחר ההורדה הראשונית כל התכנים נשמרים בזיכרון המכשיר הנייד ותופסים מקום מועט בזיכרון.

    מנכ"ל מד"א אלי בין: "כארגון ההצלה הלאומי של ישראל אנו עושים את המרב על מנת לסייע לתושבי ישראל בכל מקום בו יהיו. הפיתוח החדש באפליקציה מיועד לתת תחושת ביטחון שיש מי שדואג להם גם כאשר הם לא נמצאים על אדמת ישראל. אני קורא לציבור הרחב להתעדכן באפליקציה המתקדמת ולהכיר את התכנים הקיימים בה שעשויים לעשות ברבים ממקרי סכנת החיים את ההבדל בין חיים למוות".



    0 תגובות