פרשת הציידים • המשטרה עצרה חשוד מול אשתו וילדיו

    "לאור מעצרו מתארגנים בשעות האחרונות בקהילות סאטמר בארה"ב להפגנה המונית מול הקונסוליה הישראלית למחאה נגד סתימת הפיות המבישה שמנהלים גופי המדינה הרשמיים"
    דוד לזר 6 Comment on פרשת הציידים • המשטרה עצרה חשוד מול אשתו וילדיו

    המשטרה עצרה הלילה חשוד נוסף הקשור לפרשת הציידים שהחלה לפני מספר חודשים שבהם נעצרו מספר חשודים לאחר שהפיצו חוברת הסתה נגד מגייסי חרדים לשורת צה"ל • "המשטרה התעקשה לגררו על הרצפה מול אשתו וילדיו"

    צילום: אילוסטרציה | Yaakov Lederman/Flash90
    "לאור מעצרו מתארגנים בשעות האחרונות בקהילות סאטמר בארה"ב להפגנה המונית מול הקונסוליה הישראלית למחאה נגד סתימת הפיות המבישה שמנהלים גופי המדינה הרשמיים"
    21:12
    01.05.24
    אבי בלום No Comments on גולדקנופף בתגובה מפתיעה למשבר הגיוס: "וירטואלי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשטרה עצרה הלילה (ראשון) חשוד נוסף הקשור לכאורה לפרשת הציידים שהחלה לפני מספר חודשים שבהם נעצרו מספר חשודים לאחר שהפיצו חוברת הסתה נגד מגייסי חרדים לשורת צה"ל.

    המעצר הנוכחי אירע הלילה בשעה שלוש לפנות בוקר שוטרים פשטו על ביתו של החשוד, פרצו את דלת ביתו ללא הודעה או התרעה מוקדמת וגררוהו לעיני משפחתו אל ניידת המשטרה.

    שכנים שנכחו במקום מספרים לאתר 'קול חי' כי "המשטרה פעלה באגרסיביות גם כשהוא הסביר להם שאינו מתנגד למעצר והתעקשו לגררו על הרצפה מול אשתו וילדיו המזועזעים שזעקו ובכו".

    כזכור, לפני מספר חודשים נעצרו מספר חשודים בכתיבת והפצת קמפיין הציידים. העצורים שוחררו תחילה למעצר בית ובהחלטת שופט בית המשפט השלום לא האריך את מעצרם למרות בקשת המשטרה.

    החשוד שנעצר הלילה, היה מבוקש על ידי המשטרה מאז תחילת הפרשה, וכאמור הלילה הצליחה המשטרה לשים את ידיה עליו ולעצרו.

    בפלג הירושלמי אמרו כי "אנו רואים בחומרה רבה את השתוללות המשטרה פעם נוספת, אנו מביעים תמיהה על התנהלות המשטרה שממשיכה את התנהלותה המחמירה גם אחרי שיחרור כל העצורים ונזיפת שופט בית משפט השלום על התנהלותם. בפלג הירושלמי רואים בכך עליית מדרגה במסע ׳סתימת הפיות׳ נגד מי שמתריעים השכם והערב ובקול גדול על מגמת גיוס חרדים והטמעתם בחברה החילונית. לדבריהם, היה זה אך צפוי שבמשטרת ישראל יצליפו שוב ובחזקה אחרי שבעיתון הפלס ביום ו חשף את תשובת המדינה לבג"צ ושיקף את המעשים החמורים מהם חומקים גופי המדינה והפעם הודו בכך בצורה רשמית".

    עוד נמסר כי "לאור מעצרו מתארגנים בשעות האחרונות בקהילות סאטמר בארה"ב להפגנה המונית מול הקונסוליה הישראלית למחאה נגד סתימת הפיות המבישה שמנהלים גופי המדינה הרשמיים לכל הגורמים שחושפים את כוונותיהם ונגד משתפי הפעולה מתוך הציבור החרדי שמכוונים אותם אל ראשי מערכת הפלג הירושלמי שעומדים בעוז מול ניסיונות ההשתקה".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      זה כלום ליד מה שהם עושים לאנשים שלוקחים נוער מהברזלים והופכים אותם לבני אדם בצבא עושים להם הפגנות מול הבית ויורקים עליהם ועל הילדים שלהם

    2. 5

      רק להם מותר להיות אלימים. קוזק הנגזל

    3. 4

      הדמקטטורה. הזאת שונאת דת. מתי כבר תבינו את זה?

    4. 3

      כאשר עשה כן יעשה לו!! רק לעצניקים מותר להפגין לבזות ןלהשתולל??

    5. 2

      הקץ לאלימות. הקץ לעץ. תלמדו דבר פשוט! "כי לא בכח יגבר איש" כדי להשפיע אפשר לדון בכבוד ובדרכי נועם. בהתנשאות בפטרונות ובאלימות פיזית או מילולית אי אפשר לנצח. בודאי מיעוט דוחה ודחוי לא ינצח את הרוב האנושי והשפוי.