40 הרוגים ברעידת אדמה באקוודור שבדרום-אמריקה

    "אני בפאניקה, הבניין שלי זז וחפצים נפלו על הרצפה. שכנים רבים צעקו וילדים בכו. הייתי בבית שלי ופתאום הכול החל לרעוד. רצתי במהרה לרחובות ועכשיו אני לא יודעת מה קורה".
    דוד לזר 1 Comment on 40 הרוגים ברעידת אדמה באקוודור שבדרום-אמריקה

    האדמה רועשת • מצב חירום לאומי הוכרז באקוודור שבדרום-אמריקה בעקבות רעידת אדמה בעוצמה 7.8 שהיכתה במערב המדינה • על פי הדיווחים, למעלה מ-40 הרוגים ברעש ובנינים רבים נפגעו וקרסו

    רעידת אדמה • אילוסטרציה צילום: יוסי זמיר, פלאש 90
    "אני בפאניקה, הבניין שלי זז וחפצים נפלו על הרצפה. שכנים רבים צעקו וילדים בכו. הייתי בבית שלי ופתאום הכול החל לרעוד. רצתי במהרה לרחובות ועכשיו אני לא יודעת מה קורה".
    22:11
    01.05.24
    נתי קאליש No Comments on בלעדי: הבחורים שנפצעו בפיגוע בירושלים מספרים על הנס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מצב חירום לאומי הוכרז באקוודור שבדרום-אמריקה בעקבות רעידת אדמה בעוצמה 7.8 שהיכתה במערב המדינה. על פי הדיווחים, למעלה מ-40 הרוגים ברעש ובנינים רבים נפגעו וקרסו.

    מרכז הרעש התרחש מול חופה המרכזי של המדינה בעומק של 10 ק"מ בלבד ובמרחק של כ-170 קילומטרים מהבירה קיטו שאף שם הורגש רעש שגרם לנזק, אך כאמור הנזקים המרכזים אירעו באקוודור.

    בעקבות כך, מרכז ההתראה מפני צונאמי הורה לכל ערי החוף שבמרחק של 300 ק"מ ממוקד הרעש, ביניהם קולמביה ופרו – להתכונן לאפשרות לגלים גבוהים שיכו בחופים השונים.

    סרטונים רבים הופצו ברשת שבהם מתועדת רעידת האדמה, ומהם עולה כי במקום נוצר הרס רב, מאחר שבתים רבים קרסו והתמוטטו ושכונות רבות נותרו ללא חשמל וללא רשת סלולרית.

    תושבת קיטו אמרה לאחר רעידת האדמה: "אני בפאניקה, הבניין שלי זז וחפצים נפלו על הרצפה. שכנים רבים צעקו וילדים בכו", אחרת סיפרה כי "הייתי בבית שלי ופתאום הכול החל לרעוד. רצתי במהרה לרחובות ועכשיו אני לא יודעת מה קורה".

    כזכור, בסוף השבוע התרחשו שתי רעידות אדמה בדרום-מערב יפן וכי לפחות 32 בני אדם נהרגו שם ועוד כ-1,500 נוספים נפצעו.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יענקאלע
      פשוט מפחיד