שיטות השב"כ נחשפות • ומי תכנן לפגוע במרן הגר"ע יוסף?

מעבר לסיפור האישי המרתק נחשפות בספר בן החמאס שיטות פעולה של החמאס והשב"כ, כפי שלא סופרו עוד מעולם.
קובי פינקלר 5 Comment on שיטות השב"כ נחשפות • ומי תכנן לפגוע במרן הגר"ע יוסף?

לדבר, לכתוב, לקרוא על ארגון החמאס, הפך להיות נושא אקטואלי בכל עת • בן החמאס: ספר מסקרן ששופך אור חדש על פעילות שרות הביטחון הכללי במהלך האינתיפאדה השנייה עם הקשרים עכשויים לארגון החמאס

פעיל חמאס | אילוסטרציה צילום: עבר רחים כתיב, פלאש 90
מעבר לסיפור האישי המרתק נחשפות בספר בן החמאס שיטות פעולה של החמאס והשב"כ, כפי שלא סופרו עוד מעולם.
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בן החמאס: ספר מסקרן ששופך אור חדש על פעילות שרות הביטחון הכללי במהלך האינתיפאדה השנייה עם הקשרים עכשויים לארגון החמאס.

לדבר, לכתוב, לקרוא על ארגון החמאס, הפך להיות נושא אקטואלי בכל עת.

כאשר לפני 6 שנים יצא לאור הספר בן החמאס, שמונה שנים לאחר מעצרו המתוקשר של מרואן ברגותי, לא רבים ידעו לקשר בין תפיסתו של המרצח הזה, אחד האחראים הראשיים לפעולות הטרור ולרצח אזרחים ישראלים במהלך האינתיפאדה השניה, לבין האיש שהביא ללכידתו של רב המרצחים מסעב חסן יוּסף, בנו של שייח חסן יוסף, אחד ממקימיו וממנהיגיו הרוחניים של החמאס.

ספר, חדש- ישן "בן החמאס" מביא שוב, את סיפורו האישי והמדהים של מסעב חסן יוּסף, בנו הבכור של אחד מראשי תנועת החמאס בגדה, שייח‘ חסן יוּסף, שממניעים אידאולוגיים החליט לחצות את הקווים ולשתף פעולה עם השב“כ.

חמאס

במשך עשור הצליח הסייען, לסייע בסיכול עשרות פיגועי התאבדות ובחשיפת חוליות של מתאבדים ומחבלים ובכללם כאלו שתיכננו לחסל בכירים בישראל, כמו שמעון פרס והרב עובדיה יוּסף זצ"ל.

בשב"כ נחשב מסעב למקור האמין והבכיר ביותר שהצליחה מערכת הביטחון להפעיל אי פעם וזכה לכינוי "הנסיך הירוק". "הנסיך" על שום היותו בנו של ראש החמאס ביו"ש ו"הירוק" בגלל צבע דגלו של הארגון. מסעב חסן יוּסף היה למיתוס מודיעיני ישראלי.

מה גרם לבן האצולה הזה למהפך דרמטי כל כך בחייו ומדוע החליט לשים את נפשו בכפו ולפרסם את סיפורו במלואו? בהמשך לאידאולוגיה המנחה אותו, מסעב חסן יוּסף מספר בבן החמאס את הכול. החל בילדותו בגדה כבן בכור למשפחה מוסלמית רבת השפעה, שהפך באופן טבעי לפעיל מרכזי בזרוע הצבאית של החמאס, דרך התהליכים הנפשיים שחוללו מהפך בהשקפת עולמו ובדתו וגרמו לו לפנות לשב"כ, וכלה בסיפור המבצעים שבהם נטל חלק ואותם הוא מגולל בפני הקורא מזווית שונה לגמרי.

מעבר לסיפור האישי המרתק נחשפות בספר בן החמאס שיטות פעולה של החמאס והשב"כ, כפי שלא סופרו עוד מעולם.

איני יכול להיות ערב, לכל הפרטים. ישנם תמיד דברים המתפרסמים מעת לעת, וגם אם לא כולם נכונים, הרי זה בהחלט שופך אור על הפעילות, על הקרחון, כאשר כל מה שאנו נחשפים אליו הוא בסך הכך קצה הקרחון.



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    זהירות לפני שכותבים משהו. מעיון בספר זה בן החמאס עולה חשש סביר שהוצאת הספר נועדה למטרות מיסיונריות. הוא מספר על התנצרות ועל כך שהנצרות היא המניע שלו לשינוי ולמהפך.

  2. 4

    זה לא למתרות מיסונריות הוא ערבי הוא לא מבין
    וזה רק סיפור החיים שלו
    והרגשות הפנימיות

  3. 3

    יענקאלע
    זה לא בהכרח מסיונרי ,העיקר של הדברים הם נגד האסלם לא דווקא בעד הנצרות!

  4. 2

    מה הסיפור שהספר הזה מתפרסם פה עכשיו?? זה כבר שניםם בשוק…
    דבר שני, זה לא מתאים לאתר חרדי לפרסם ספר חיצוני. יש בו הרבה שבח על הנצרות..וגם כמה קטעים ממש לא לעניין….