גורם ביטחוני בכיר: "מסכנים את ביטחון העולים לכותל"

"קבוצה של 13 יהודים עלתה להר הבית. אחד מהם עשה איזו הטעיה כדי לגרום לשוטרים ולווקף להסתכל לכיוון כיפת הסלע. אז, כשאדם אחר מסתיר את בני הזוג, בוצע מעשה הקידושין"
יעקב גרודקה 3 Comment on גורם ביטחוני בכיר: "מסכנים את ביטחון העולים לכותל"

הר הבית שוב בכותרות • עמותת 'מכון המקדש' פרסמה אתמול כי בסודיות רבה חיתן המכון זוג יהודים בהר הבית • גורם ביטחוני בכיר לאתר 'קול חי': "הם מהווים סכנה לציבור, צריך לעצור את מעשיהם" • הסיפור המלא

צילום: by Sliman Khader/FLASH90
"קבוצה של 13 יהודים עלתה להר הבית. אחד מהם עשה איזו הטעיה כדי לגרום לשוטרים ולווקף להסתכל לכיוון כיפת הסלע. אז, כשאדם אחר מסתיר את בני הזוג, בוצע מעשה הקידושין"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רק זה היה חסר לנו, עמותת 'מכון המקדש' העוסקת בחקר בית המקדש ופועלת ע"פ האידיאולוגיה שלה להביא להקמת בית המקדש השלישי, פרסמה אתמול כי בסודיות רבה חיתן המכון זוג יהודים בהר הבית.

המצב המתוח בישראל הולך וגובר, והחשש מפני הסלמה ביטחונית במהלך חג הפסח נותן את אותותיו, דבר שלא הפריע למכון הקיצוני לנסות ולהכעיס את מתפללי הר הבית המוסלמים, ויהיו שיגידו את העולם הערבי כולו.

גורם בכיר במשרד הביטחון אמר לאתר קול חי' הבוקר כי "הם מהווים סכנה לציבור, צריך לעצור את הדברים הללו במידי", עוד הוסיף "כי פעולות מהסוג הזה מסכנות את ביטחון העולים לכותל המערבי".

במכון המקדש אומרים כי "חופה בפועל בהר הבית היא אירוע חד פעמי בהיסטוריה, מאז חורבן הבית לפני 2,000 שנה, נוכח האפליה האנטי-יהודית של הוואקף והמשטרה, שדוחה כל ביטוי יהודי באתר הקדוש".

ע"פ הפרסומים השונים הרב חיים ריצ'מן מנהל המכון, הוא זה שעומד מאחורי חתונת הזוג במקום הקדוש, וזאת לאחר פניה שנעשתה אליו מהזוז שביקשו לערוך את חתונתם בהר הבית. וכמובן שהר' ריצ'מן הסכים.

אדם שהיה מעורב בתכנון הטקס הסודי טען כי הוא התרחש בשבוע שעבר: "קבוצה של 13 יהודים עלתה להר הבית. אחד מהם עשה איזו הטעיה כדי לגרום לשוטרים ולווקף להסתכל לכיוון כיפת הסלע. אז, כשאדם אחר מסתיר את בני הזוג, בוצע מעשה הקידושין". הוא סיפר שכל המעורבים התבקשו לשמור על סודיות.

במטה ארגוני המקדש הוסיפו כי הם "מברכים את הזוג הטרי על נישואיהם בהר הקודש. אין כמו המקום הזה להתחיל בו חיים של קדושה. עם זאת, צר מאוד שמעשה יהודי כזה הפך לנדיר בגלל מדיניות אפליה בלתי חוקית של הרשויות בהר הבית, האוסרות כל ביטוי יהודי במקום".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    מטורפים עבירה גוררת עבירה אין להם שום רגש יהודי מחפשים אקשן ומסכנים את עצמם חייבי כריתות הם בדיוק כמו הרפורמים ששמים דגש על טקסיות

  2. 2

    צומי צומי ועוד הפעם צומי זה מה שהם רוצים
    "כל הכבוד לכם ילדים חמודים!!!"

  3. 1

    תבינו, כמה שיותר נעלה אחרי מקוה כמובן, ובמקומות המותרים, נוכל בהמשך להקריב קרבנות שלזה ודאי צריך לעלות וטומאה הותרה בציבור!!