בליכוד מגיבים להקלטות ברקת: "בפוליטיקה צריך סבלנות"

"הכנסת לא מעניינת אותי, אני, אותי מעניין תפקידים ביצועיים. בסדר? אני חושב. כנסת זו לא מטרה. מבחינתי, שר בכיר, זה מה שמעניין אותי במעלה הדרך. נכון להיום אבל נהוג לומר, ואני מסכים לזה שתפקיד של ראש עיריית ירושלים הוא מהחמישה תפקידים הכי מרתקים במדינה. שים את ראש הממשלה, את שר הביטחון, שר האוצר, החוץ, אני לא חושב שיש משהו יותר מעניין. אפילו לא חינוך לדעתי"
דוד לזר 1 Comment on בליכוד מגיבים להקלטות ברקת: "בפוליטיקה צריך סבלנות"

הבוקר מגיבים בליכוד בציניות להקלטות ברקת שנחשפו אמש • השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל אמרה ב'קול חי' כי הליכוד לא מחליף בלילה אחד את מנהיגיו "מניסיון של 20 שנה אני מייעצת לו: צריך הרבה סבלנות"

"כחלון? מחויב להסכם הקואליציוני" | דרעי, כחלון ושרי הממשלה צילום: מארק ישראל סלמל, פלאש 90
"הכנסת לא מעניינת אותי, אני, אותי מעניין תפקידים ביצועיים. בסדר? אני חושב. כנסת זו לא מטרה. מבחינתי, שר בכיר, זה מה שמעניין אותי במעלה הדרך. נכון להיום אבל נהוג לומר, ואני מסכים לזה שתפקיד של ראש עיריית ירושלים הוא מהחמישה תפקידים הכי מרתקים במדינה. שים את ראש הממשלה, את שר הביטחון, שר האוצר, החוץ, אני לא חושב שיש משהו יותר מעניין. אפילו לא חינוך לדעתי"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש (שני) נחשפו הקלטות מכינוסים פנימיים של ראש עיריית ירושלים ניר ברקת שהודיע לאחרונה כי בכוונתו לרוץ ברשימת הליכוד בבחירות הבאות. בהקלטות ברקת מבהיר לפעיליו כי בכוונתו להגיע עד לכס ראש הממשלה.

הבוקר מגיבים בליכוד בציניות לדברים שנשמעו בקולו של ברקת. השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל אמרה למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' כי כדאי שהוא ידע שבכדי להתקדם בפוליטיקה צריך הרבה סבלנות.

"אני תמיד בעד שאנשים טובים שיצטרפו ליכוד. יש תחרות שמתבשלת מטעם המועמדים. אני מברכת אותו על החלטתו להצטרף אלינו באופן רשמי, דבר חיובי ולגיטימי", אמרה גמליאל.

על כוונתו של ברקת להיות ראש ממשלת ישראל אמרה גמליאל כי "אני לא מכירה מי מהשרים וח"כים אצלנו שלא רואה את עצמו בשלב כזה או אחר כמועמד לראשות הממשלה. זה בסדר שלאנשים יש שאיפות בחיים ושהם רוצים להגיע כמה שיותר גבוה. אבל שברקת ייקח ממני עצה, יש לי ניסיון של 20 שנה, במערכת הפוליטית צריך הרבה סבלנות, ולא בין לילה ניתן להפוך ליו"ר הליכוד, ובפרט שאנחנו לא מחליפים את היו"ר בכל יום".

כאמור, בהקלטות שפורסמו אמש נשמע ברקת מתייחס אל שרי הליכוד: "השרים יושבים איתי, הם מבינים שקורה משהו ושזה מתחיל להיות מרשים, קורה דבר מאוד מאוד מעניין בחודשים האחרונים. מאז שהודעתי שאני מצטרף לליכוד.  הרבה מאוד אנשים נכנסו לניוטרל. מה זה ניוטרל? בדקו אותי, 'האיש הזה לאן הוא הולך? האם הוא יתחזק? האם הוא ייחלש? איך יקבלו אותו בליכוד? יאהבו, לא יאהבו?".

לדברי ברקת, "בחודש וחצי האחרונים, כמו נופת צופים, לא היה דבר כזה בחיים, השרים נפגשים איתי – השר ישראל כץ וחיים כץ וארדן, וכולם, נופת צופים. יושבים איתי כאילו אני חבר שלהם כבר 40 שנה. הם שומעים ברקע שקורה משהו".

עוד אמר ראש עיריית ירושלים כי "שחקן רציני בליכוד זה 1500-2000 ומעלה. אנחנו כבר שם. וכולם מבינים שזו רק ההתחלה וקצה הקרחון. שכן יש לנו כמה מהלכים מאוד-מאוד מעניינים עם קבוצות מאורגנות שאני מעריך שעם חלקן יצליח יותר ועם חלקן נצליח פחות. ואני מאוד אופטימי".

על שאיפותיו לעתיד אמר ברקת כי "הכנסת לא מעניינת אותי, אני, אותי מעניין תפקידים ביצועיים. בסדר? אני חושב. כנסת זו לא מטרה. מבחינתי, שר בכיר, זה מה שמעניין אותי במעלה הדרך. נכון להיום אבל נהוג לומר, ואני מסכים לזה שתפקיד של ראש עיריית ירושלים הוא מהחמישה תפקידים הכי מרתקים במדינה. שים את ראש הממשלה, את שר הביטחון, שר האוצר, החוץ, אני לא חושב שיש משהו יותר מעניין. אפילו לא חינוך לדעתי".

"אתם מכירים אותי קצת, אני רץ מרתון. תרתי משמע. לא ממהר, רוצה לעבוד מסודר. המספר של האנשים שפקדנו ביחד עושה את שלו, פותח לי המון דלתות. אני מתחיל לקבל טלפונים מחברי כנסת שרוצים להיפגש ולעשות שותפות. חבר'ה רציניים. חבר'ה מאוד מאוד רציניים, כולל חצי שעה לפני שבאתי לפה, חבר כנסת רציני עם בוחטה של מתפקדים רוצה לבוא, לשבת", אמר ברקת.

מטעם ברקת נמסר אמש בתגובה כי "ההתפקדות ההמונית לליכוד משרתת את המטרה של חיזוק ירושלים, שיפור מצב הביטחון וחיזוק הבנייה שהם יעד עליון של כל אזרחי ישראל ובעיקר של המחנה הלאומי. ברקת הכניס דם חדש לליכוד, והמתפקדים החדשים יחד עם חברי התנועה הוותיקים מחזקים את הליכוד, את ראש הממשלה והשרים כאחד".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ברקת בממשלה===אסון אטומי לחרדים
    בערייה הוא עשה בקטן מה שהוא מסוגל להרע