הפתרון של ליצמן לעומס בחדרי המיון: מימון עוזר רופא

    במכללה האקדמית צפת החליטו על פתיחת לימודי מקצוע רפואת חירום לתואר ראשון שתאפשר לבוגרים להתקדם לתפקיד עוזר רופא
    ארי וידר No Comments on הפתרון של ליצמן לעומס בחדרי המיון: מימון עוזר רופא

    שר הבריאות יעקב ליצמן מקדם יוזמה להקלת העומס מעל חדרי המיון בבתי החולים • במסגרת היוזמה, ימומן תקן עוזר רופא • "מדובר בתפקיד חדש שלא היה קיים עד כה שיקל על העומס במיון ובמחלקות"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    במכללה האקדמית צפת החליטו על פתיחת לימודי מקצוע רפואת חירום לתואר ראשון שתאפשר לבוגרים להתקדם לתפקיד עוזר רופא
    8:31
    26.04.24
    קובי פינקלר No Comments on חיזבאללה שיגר נ"ט להר דב, צה"ל תקף בתגובה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העומסים הגדולים בחדרי המיון, שחלקם מובאים בסדרת הכתבות 'ביקור בהפתעה', גדלים משנה לשנה. אחת המהפכות שמבקש שר הבריאות יעקב ליצמן להנהיג על מנת למנוע את זמני ההמתנה הגבוהים בחדרי המיון, היא מימון תקן של עוזר רופא שיעניק סיוע לאנשי הצוות הרפואי.

    ואכן, במכללה האקדמית צפת החליטו על פתיחת לימודי מקצוע רפואת חירום לתואר ראשון שתאפשר לבוגרים להתקדם לתפקיד עוזר רופא.

    באיגרת ששלח שר הבריאות יעקב ליצמן למכללה האקדמית צפת לרגל כנס מקצועות הבריאות השלישי, אמר ליצמן כי שילוב תפקיד עוזר רופא במערכת הבריאות היא בשורה שתעניק כלים מקצועיים להתמודדות עם העומסים בבתי החולים ובחדרי המיון.

    מנכ"ל המכללה שמואל הר נוי, אמר כי "השנה מתרחשת מהפכה של ממש בתגבור כוח האדם המקצועי בבתי חולים. במסגרת מהפכה זו ייכנס כבר בסוף השנה הנוכחית מחזור ראשון של עוזרי רופא לבתי החולים בכל רחבי הארץ. מדובר בתפקיד חדש שלא היה קיים עד כה שיקל על העומס במיון ובמחלקות".

    לדברי הר נוי, במערכת הבריאות חסרים כ-5,000 תקנים במקצועות הבריאות והמכללה מכשירה את הסטודנטים שלה למלא את החסר. לבוגרי מכללת צפת במקצועות הבריאות יש ביקוש גבוה במוסדות הבריאות בכל הארץ. לאור הביקוש תגדיל מכללת צפת את מספר הסטודנטים בכ-70% בשנים הקרובות.



    0 תגובות