הוילה החדשה של משפחת המחבל שצה"ל הרס את ביתו

    הריסת בתי מחבלים היא ענישה אפקטיבית רק צריכה המשכיות וצעדים נלווים! יש להסיר את כפפות המשי ולהתחיל לנהוג ביד קשה כלפי הרוצחים האלה שגוזרים קופון על חשבוננו
    ישראל פריי No Comments on הוילה החדשה של משפחת המחבל שצה"ל הרס את ביתו

    קמפיין ברשות הפלסטינית למען משפחות המחבלים שצה"ל הורס את בתיהם, הניב עד כה הכנסות של מיליוני שקלים • משפחת המחבל שרצח את אהרן בנט ונחמיה לביא בעיר העתיקה נכנסה לוילה חדשה ומפוארת בפאתי רמאללה

    מלון בעזה • אילוסטרציה
    הריסת בתי מחבלים היא ענישה אפקטיבית רק צריכה המשכיות וצעדים נלווים! יש להסיר את כפפות המשי ולהתחיל לנהוג ביד קשה כלפי הרוצחים האלה שגוזרים קופון על חשבוננו
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ישראל הורסת – פלסטין בונה: משפחתו של המחבל מוהנד חלבי שרצח בדם קר את הקדושים אהרן בנט ונחמיה לביא בי"ד, התחדשה בוילה חדשה ברמאללה, שנרכשה מכספי "תרומות" לאחר שצה"ל הרס את ביתם בכפר אל-בירה.

    על פי דיווחים המלווים בתמונות שנפוצים ברשתות החברתיות, הבית החדש משתרע על 600 מ"ר, ומכיל שני קומות מחיר הבית הוא – בתרגום למטבע ישראלי – כשש מאות אלף ש"ח, שנאספו בקמפיין רשת תחת הכותרת "בניית בתי בני החורין".

    מיליוני שקלים גויסו כבר במסגרת הקמפיין לטובת בניית בתי המחבלים שישראל הורסת, ואשר מחולקים לפי קריטריונים שונים למשפחותיהם.

    ח"כ אורן חזן הגיב לידיעה: "מסתבר שהרשות הפלסטינית מצאה פתרון יצירתי למצוקת הדיור- משפחה שתשלח נציג לרצוח יהודי תזכה בוילה מפוארת וזאת בנוסף לכבוד שהמשפחה תקבל.

    "בשלבים המתקדמים יותר, אפשר גם לנסות לתבוע את מדינת ישראל ולהרוויח עוד כמה ג'ובות "במרוץ למיליון של השהידים" והכל מלווה בתמיכה של ארגונים אנטי ציונים ומפלגות בוגדניות.

    "משפחתו של מוהנד חלבי מי שדקר למוות את נחמיה לביא ואהרון בנט בעיר העתיקה באוקטובר שהספיקה לנכס לעצמה וילה מפוארת מכספי תרומות לאחר שצה"ל הרס את ביתם, היא רק דוגמה לכך שמשפחות המחבלים צוברות נכסים וחוגגות על חשבון דם אחינו היהודים בעוד אנו נלחמים על הצדק ושיחרור חיילים חפים מפשע שהעזו לגדוע את התוכניות הזדוניות שלהם.

    "אמרתי בעבר ואומר זאת שוב, הריסת בתי מחבלים היא ענישה אפקטיבית רק צריכה המשכיות וצעדים נלווים! יש להסיר את כפפות המשי ולהתחיל לנהוג ביד קשה כלפי הרוצחים האלה שגוזרים קופון על חשבוננו כולל גירוש משפחות.

    "יש לשלול את הקצבאות, לשלול את התושבות שלהם ולהעיף אותם לעזה, סוריה או כל יעד אטרקטיבי אחר. ולמי שדאג לשלומם, אני מוכן להעניק להם במתנה קרטון ארגז ירקות מתקפל שיתגוררו בו עד שימצאו מכולת זבל גדולה לכל המשפחה. די להיות פראיירים! גם את הבית הזה צריך להרוס".



    0 תגובות