מרן הגר"ח קנייבסקי בירך וה'גוי של שבת' ילחם בגנבים

התושבים יוכלו להגיע בשעת מעשה ולדווח על גניבות ופריצות לבתים במהלך השבת ואנשים המעלים חשד, כשהם יעדכנו את הפקחים והשוטרים הנוכרים שיהיו לצורך כך ברחבי העיר.
דוד לזר No Comments on מרן הגר"ח קנייבסקי בירך וה'גוי של שבת' ילחם בגנבים

בבני ברק נלחמים במכת הגניבות • הוחלט על יוזמה חדשה לטובת התושבים, כאשר רואים פריצות או חשודים, יוכלו התושבים לפנות היישר לארגונים המעסיקים גוי של שבת בעיר, והם יעבירו את המקרים לשוטרים

צילום: אלי סגל
התושבים יוכלו להגיע בשעת מעשה ולדווח על גניבות ופריצות לבתים במהלך השבת ואנשים המעלים חשד, כשהם יעדכנו את הפקחים והשוטרים הנוכרים שיהיו לצורך כך ברחבי העיר.
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גם העיר בני ברק יוצאת למלחמה בגל הפריצות לבתים ובתופעת השבחי"ם הפלסטינים הממלאים את העיר.

בפגישה בביתו של האב"ד הגר"י סילמן עם סגר"ע שפירא ומפקדי השיטור העירוני הוחלט על הקמת מוקדים לדיווח שיפעלו בשבת בשיתוף פעולה עם הארגונים 'עזר מציון', 'בטרם' ובמקומות נוספים המעסיקים גוי של שבת, כמו"כ, במהלך הפגישה עלה נושא תופעת הפריצות לבתים ובפרט בלילות שבת, כאשר הפורצים מנצלים את השבת בכך שהתושבים אינם יכולים להתקשר למשטרה.

כאמור, לאור זאת הוחלט על יוזמה חדשה לטובת התושבים. כאשר רואים פריצות או חשודים, יוכלו התושבים לפנות היישר לארגונים המעסיקים גוי של שבת בעיר, והם יעבירו באופן אישי את המקרים לשוטרים ופקחים נכרים הנמצאים בעיר שהוקצו לצורך העניין על ידי העירייה והמשטרה.

כשלב ראשון יוכלו לפנות לארגונים 'עזר מציון' ברחוב אשל אברהם 16 רמת אלחנן, 'בטרם' רחוב זבוטינסקי 160, ומוקד 'מאוחדת' ב'שיבה טובה' ויזניץ ברחוב דמשק אליעזר 17 בהם מועסקים 'גויים של שבת'. היוזמה קיבלה את ברכתו של מרן הגר"ח קניבסקי.

כמו"כ, התושבים יוכלו להגיע בשעת מעשה ולדווח על גניבות ופריצות לבתים במהלך השבת ואנשים המעלים חשד, כשהם יעדכנו את הפקחים והשוטרים הנוכרים שיהיו לצורך כך ברחבי העיר.

בד בבד מתריעים המשטרה והעירייה שלא להשאיר מפתחות בתיבות דואר, בארונות חשמל ומתחת לשטיחים ובשאר מקומות מועדים הידועים לגנבים.

יצוין, כי בשבת האחרונה לא היו שום פריצות בעיר. לצד זאת העירייה והמשטרה העמידו פקחים ושוטרים גלויים וסמויים בשיכון סאטמאר בבני ברק כדי למנוע פריצות לבתים שם, בעקבות נסיעת החסידים עם האדמו"ר מסאטמאר למירון לרגל השמחה הגדולה שהתקיימה בחסידות בשבוע האחרון.



0 תגובות