שיירה של רכבי משטרה והצלה: כך פינו את החומר המסוכן

בעקבות התאונה תושבי דימונה שמתגוררים ברדיוס של 800 מ"ר מזירת התאונה התבקשו להישאר בבתיהם ולסגור את החלונות עד להודעה חדשה, וכביש 25 מהכיכר הצפונית, נחסם לתנועה בשני הכיוונים.
בנצי לייזרוביץ No Comments on שיירה של רכבי משטרה והצלה: כך פינו את החומר המסוכן

לילה עמוס עבר על כוחות ההצלה בדרום • רכבת שהובילה חומר מסוכן מסוג ברום התהפכה לאחר שהתנגשה בשלושה קרונות שעמדו על המסילה • כתוצאה מכך גבר החשש מהתפשטות החומר המסוכן • השתלשלות העניינים

בעקבות התאונה תושבי דימונה שמתגוררים ברדיוס של 800 מ"ר מזירת התאונה התבקשו להישאר בבתיהם ולסגור את החלונות עד להודעה חדשה, וכביש 25 מהכיכר הצפונית, נחסם לתנועה בשני הכיוונים.
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לילה עמוס עבר על כוחות ההצלה בדרום לאחר שרכבת שהובילה חומר מסוכן מסוג ברום התהפכה בעקבות התנגשות בשלושה קרונות שעמדו על המסילה, בסמוך לעיר דימונה וכתוצאה מכך גבר החשש מהתפשטות החומר המסוכן. 6 נפצעו באירוע.

בעקבות כך תושבי דימונה שמתגוררים ברדיוס של 800 מ"ר מזירת התאונה התבקשו להישאר בבתיהם ולסגור את החלונות עד להודעה חדשה, וכביש 25 מהכיכר הצפונית, נחסם לתנועה בשני הכיוונים.

לאחר מאמצים רבים, האירוע הסתיים ונמסר כי אין השפעה על תנועת רכבות הנוסעים מלבד קו דימונה.

השתלשלות העניינים: בסמוך לשעה 22:05 פגעה רכבת משא במספר קרונות פוספטים שעמדו על המסילה, כחצי ק"מ דרומית לתחנת דימונה. באירוע נפגעו קל, שני נהגי הרכבת הפוגעת.

כתוצאה מהפגיעה נפגע קטר הרכבת הפוגעת ונשמטו 3 קרונות משא. מאחד מהקרונות נשמט מיכל ברום. לאחר בדיקות בשטח, עלה כי ישנה דליפה קלה ממיכל הברום.

האירוע דווח לכוחות הביטחון ולמשרד להגנת הסביבה, שהגיעו למקום והכריזו על אירוע חומ"ס.

ניהול האירוע בוצע על ידי המשטרה, כאשר הטיפול במיכל הברום בוצע על ידי כב"א, שהינו הגוף המוסמך לניהול אירועי חומ"ס, כמו"כ, בטיפול במיכל לקחה חלק גם חברת כי"ל.

בסמוך לשעה 23:00 הנחתה משטרת ישראל את תושבי האזור הסמוך (טווח של 800 מטר, שהורחב אח"כ ל-900 מטר) להסתגר בבתיהם. כמו כן נחסם כביש 25 הסמוך והתבצעה הכוונה לדרכים חלופיות.

רכבת ישראל השתתפה בסיוע לכוחות הביטחון בשטח, על מנת לסיים את האירוע בשלום ובמהירות. מיכל הברום נאטם ופונה מהמקום.

צוותי רכבת ישראל עמלים כעת לתיקון התשתית המסילתית וכי מנכ"ל רכבת ישראל הנחה על הקמת צוות בדיקה לאירוע.



0 תגובות