חברת טיולים ישראלית מציעה: חבילת נופש בצפון קוריאה

כל דבר שאנו כחברה מערבית מכירים שונה לחלוטין בצפון קוריאה - החל מלוח שנה מקומי שסופר משנת לידתו של מייסד המדינה לפני 105 שנים ועד אתרים שאינם מוכרים לציבור הישראלי מבחינת גודל וראווה
ישראל פריי No Comments on חברת טיולים ישראלית מציעה: חבילת נופש בצפון קוריאה

המדינה המבודדת ביותר בעולם פותחת את שעריה לתייר הישראלי: חברת נסיעות ישראלית מארגנת קבוצה של ישראלים לסיור בצפון קוריאה • מהם סיכוייכם לשוב בשלום? כמה עולה התענוג? ומה יקרה אם תנסו לחרוג מהמסלול?

כל דבר שאנו כחברה מערבית מכירים שונה לחלוטין בצפון קוריאה - החל מלוח שנה מקומי שסופר משנת לידתו של מייסד המדינה לפני 105 שנים ועד אתרים שאינם מוכרים לציבור הישראלי מבחינת גודל וראווה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גם הנהנתנים ואנשי העולם הגדול שביניכם לבטח יודו כי צפון קוריאה מעולם לא הייתה יעד אליה כוונו תכניות הנופש והאטרקציה שלכם. אך מסתבר כי האופקים שלנו צרים למדי, שהלא לפי הצעת חברת תיירות ישראלית, טיול ברפובליקה הטוטליטארית נמצאת ממש בהישג יד.

חברת "תרבותו" הישראלית פתחה להרשמה טיול מאורגן לצפון קוריאה, במהלכו יזכו 20 ישראלים להיכנס למדינה המבודדת ביותר בעולם, ולגלות את צפונותיה הכמוסים. החברה משוכנעת למדי כי יימצאו הישראלים שיעוטו על ההזדמנות לחוות טיול מסוג שונה מכל מה שמוכר עד כה.

לצד ההתגרות הבלתי פוסקת במערב, הניסויים הגרעיניים ושליחת כל מי שנחשד בבדל התנגדות למותו האכזרי, החליט לפני 4 שנים  קים ג'ונג און, שליטה הצעיר והכל יכול של המעצמה, לפתוח את ארצו לתיירים מהמערב.

אם הישראליות גורמת לכם לסמוך על יכולת האלתור והקומבינות ולחלום על העמקת החוויה בחריגה מהמסלול המוקפד, כדאי שתדעו כי הטיול מלווה ע"י מדריך מקומי שמוביל את התיירים במסלול שלא נותן לכם יד חופשית – בלשון המעטה – וכל קריצה שאינה במקום עשויה לשלוח אתכם אל ארץ גזירה.

"מי שיבחר לטוס לצפון קוראיה צפוי לחוות חוויה ייחודית, חד פעמית", אומר לערוץ 2 ד"ר חגי פלד מנכ"ל חברת "תרבותו", "כל דבר שאנו כחברה מערבית מכירים שונה לחלוטין בצפון קוריאה – החל מלוח שנה מקומי שסופר משנת לידתו של מייסד המדינה לפני 105 שנים ועד אתרים שאינם מוכרים לציבור הישראלי מבחינת גודל וראווה".

למקרה שהתכנייה מוצאת חן בעיניכם והגעתם לשלב ההתלבטות הכספית, אנחנו כאן בכדי לעדכן שעלות הטיול הנה כ – 15,000 ש"ח, הכוללים סיור בפיונגיאנג הבירה, ובאתרי המורשת הסובבים את העיר. המחיר אינו כולל ביטוח נסיעות, שיהיה די מרתק לראות את התמחור של ענקיות הפיננסים המקומיות לסיכון שבהרפתקה הבלתי מוכרת.



0 תגובות