"יד נשוכה" • הכלבה של ראש הממשלה נתניהו מכה שנית

קאיה בת העשר סובלת מנכות קלה וגוררת רגליים. ראש הממשלה שהתגאה בעבר באימוץ אמר אז "כמה אור הביאה קאיה אל ביתנו", וקרא לציבור לאמץ כלב ובכך להציל את חייו
ישראל פריי No Comments on "יד נשוכה" • הכלבה של ראש הממשלה נתניהו מכה שנית

הכלבה שאיצה משפחת נתניהו אימצה אורח חיים תוקפני למדי: לאחר שנשכה את בעלה של סגנית שר החוץ, שבה הכלבה להכות שנית, ונשכה את אחד המאבטחים שנזקק לטיפול רפואי • 'קאיה': הסיפור המלא

קאיה בת העשר סובלת מנכות קלה וגוררת רגליים. ראש הממשלה שהתגאה בעבר באימוץ אמר אז "כמה אור הביאה קאיה אל ביתנו", וקרא לציבור לאמץ כלב ובכך להציל את חייו
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו מרבה להתלונן על התקשורת ש"נושכת" ותוקפת אותו, אולם מתברר שדווקא בתוך ביתו שוכן כלב נושך מועד, ונתניהו ממשיך להתייחס אליו בסלחנות.

המדובר בכלבתו החדשה יחסית של ראש הממשלה, קאיה, שאומצה השנה בידי בנו של ראש הממשלה, לאחר ששהתה בכלביה. רק בחנוכה האחרון, נשכה קאיה את בעלה של סגנית שר החוץ ציפי חוטובולי, שאף נזקק לטיפול רפואי.

היה זה בעת מפגש של חברי הליכוד במעונו של ראש הממשלה. בעקבות הנשיכה, הועברה קאיה להסגר בן עשרה ימים, אז אף הודיע נתניהו כי יקדם חקיקה בעניין, על מנת למנוע את "הצער" מהכלבים. אז גם התברר שכמה שבועות לפני כן נשכה קאיה את ראש הממשלה בעצמו, שאף נזקק לטיפול מידי רופאי האישי ד"ר ברקוביץ.

היום התברר כי קאיה היא כבר כלבה נושכת מועדת לכל דבר. באחרונה נשכה כלבתו של ראש הממשלה, את אחד ממאבטחי היחידה לאבטחת אישים של השב"כ, ועל פי הדיווח הוא אף נזקק לטיפול רפואי.

קאיה בת העשר סובלת מנכות קלה וגוררת רגליים. ראש הממשלה שהתגאה בעבר באימוץ אמר אז "כמה אור הביאה קאיה אל ביתנו", וקרא לציבור לאמץ כלב ובכך להציל את חייו. נתניהו גם הפגיש את קאיה עם מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי בפגישתם במעון ראש הממשלה.

באחרונה פורסם כי משפחת נתניהו הגישה בקשה למשרד ראש הממשלה לממן את רכישת מזון הכלבים עבור קאיה – אך חשב המשרד סירב לאשר את ההוצאה בנימוק שמדובר בהוצאה פרטית.



0 תגובות