בן צור נגד שלח: "קצין בצנחנים לא מכיר בהגנה עצמית?!"

דבריו של חה"כ עפר שלח מנותקים מהמציאות והוא כנראה מרשה לעצמו להתבטא כך רק משום שמדובר ברב מהמגזר החרדי
איתי גדסי 1 Comment on בן צור נגד שלח: "קצין בצנחנים לא מכיר בהגנה עצמית?!"

דבריו של ח"כ עופר שלח נגד העברת הביקורת של הגר"י יוסף על הרמטכ"ל איזנקוט, נתקלת במענה של ח"כ יואב בן צור: "מרשה לעצמו להתבטא כך רק משום שמדובר ברב מהמגזר החרדי"

דבריו של חה"כ עפר שלח מנותקים מהמציאות והוא כנראה מרשה לעצמו להתבטא כך רק משום שמדובר ברב מהמגזר החרדי
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התייחסות הראשל"צ הגר"י יוסף לדבריו של הרמטכ"ל כי לא היה רוצה לראות חיילים מרוקנים מחסנית תחמושת על מחבלת נערה עם מספריים, נתקלו בביקורת מצד פוליטיקאים שלא ראו בעין יפה את הביקורת שמועברת ע"י רב מכהן על רמטכ"ל, אך לצד זה, הקימה את הח"כים החרדים – חברי סיעת ש"ס, למען הדיוק – להגן על דברי הרב.

אמש נתן ח"כ עופר שלח ('יש עתיד') ביטוי למורת רוחו: "הרב יצחק יוסף, שבגיל שבו צעירים ישראלים מסכנים את חייהם בשירות צבאי עסק בעריכת ספריו של אביו, מתיימר לפסוק בנושאים של מוסר לחימה ואף קורא תיגר על הרמטכ"ל".

הבוקר, באה התגובה, מנציג ש"ס ח"כ יואב בן צור: "דבריו של חה"כ עפר שלח מנותקים מהמציאות והוא כנראה מרשה לעצמו להתבטא כך רק משום שמדובר ברב מהמגזר החרדי, הרי לא הגיוני שאדם ששרת כקצין בצנחנים לא יכיר בזכותם של אזרחים תמימים להגן על עצמם בזמן פיגוע טרור. האם חה"כ שלח מצפה שאזרחים שרואים מולם מחבל עם סכין שלופה יסבירו לו במאור פנים מדוע כדאי לו לחזור בו מכוונתו לבצע פיגוע רצחני?".



1 תגובות

מיין תגובות