המועמד הרפובליקני: "אבטל במיידי את ההסכם עם איראן"

בניגוד לרוביו, דווקא המועמד המוביל דונלד טראמפ לא הצהיר דברים שכאלו, ואמר שהוא מבין את הפלסטינים והתנגד להעברת השגרירות האמריקנית לירושלים
שלמה ריזל 1 Comment on המועמד הרפובליקני: "אבטל במיידי את ההסכם עם איראן"

המועמד הרפובליקני הסנטור רוביו הוא ידיד גדול של ישראל • בסוף השבוע הוא נאם בבית כנסת בפלורידה והכריז כי "ביום הראשון לנשיאותי, אשים קץ למוסר הכפול שממשל אובמה נוהג כלפי ישראל"

צילום: פייסבוק מרקו רוביו
בניגוד לרוביו, דווקא המועמד המוביל דונלד טראמפ לא הצהיר דברים שכאלו, ואמר שהוא מבין את הפלסטינים והתנגד להעברת השגרירות האמריקנית לירושלים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הסנטור מרקו רוביו – תקוות צמרת המפלגה הרפובליקנית, ידיד גדול של ישראל והמתמודד לראשות המפלגה הרפובליקנית בבחירות לנשיאות ארה"ב נאם בסוף השבוע בבית כנסת בווסט פאלם ביץ' בפלורידה והכריז כי "ביום הראשון לנשיאותי, אשים קץ למוסר הכפול שממשל אובמה נוהג כלפי ישראל ואחזק מחדש את הקשרים עם המדינה היהודית. זו תהיה הדרך הטובה ביותר לשמר את היציבות במזרח התיכון ובעולם כולו".

רוביו הודיע גם כי ייסע לישראל "כדי לעמוד לצדו של ראש הממשלה ולהביע תמיכה בלתי מסויגת במדינה המהווה אי של יציבות בתוהו ובוהו השורר במזרח התיכון".

רוביו לא היסס גם לתקוף בפומבי את אובמה ושרת החוץ שלו קלינטון, כפי שהוא נוהג בכל השנים האחרונות בכל הקשור לישראל ואמר כי הם התייחסו לישראל "כאל אחת מבעיותיה הגדולות ביותר של ארה"ב. זה החל בחתימת ההסכם השערורייתי עם איראן ובא לידי ביטוי ביחס מעליב ומשפיל כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו".

בהמשך דבריו אמר כי "הממשל מטיף מוסר לישראל, בתור הרגל, גם בעת שאזרחיה מהווים מטרה לטרור בבתיהם וברחובותיהם", הוסיף רוביו ומחה על כך כי "במקום לגנות את תופעות החרם כלפי ישראל, כולל מדיניות השוק האירופי לסימון מוצרים מההתנחלויות, שנועד לחסל את הכלכלה הישראלית, מחלקת המדינה דווקא משבחת את האירופים על החלטתם".

"אני מבין את אופי האיומים המופנים כלפי ישראל ולא אשאר אדיש או אקרא לשני הצדדים לנהוג באיפוק, כאילו שאין מדובר בתוקפנות מצד אחד ובהגנה עצמית מן העבר השני. עם כל האיומים כלפי ישראל ובהיעדר שותף ממשי למשא ומתן, אנו צריכים לתמוך ללא תנאי במדינה היהודית", אמר רוביו והודיע כי יפעל לביטול מידי של ההסכם עם איראן, מניעת הדה-לגיטימציה של ממשל אובמה כנגד ישראל ולחץ לוויתורים סתמיים וחד צדדים כלפי ישראל.

רוביו גם הוסיף כי אם ייבחר לנשיא הוא ימנע את מימון האו"ם ע"י ארה"ב אם ימשיך במדיניות האפליה והמוסר הכפול הננקטת כלפי ישראל בשעה שדיקטטוריות בעולם נהנות מחסינות.

יצויין, כי בניגוד לרוביו, דווקא המועמד המוביל דונלד טראמפ לא הצהיר דברים שכאלו, ואמר שהוא מבין את הפלסטינים והתנגד להעברת השגרירות האמריקנית לירושלים.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הלואי שהוא ינצח אבל בנתיים אין לו כמעט סיכוי