תיעוד • כך הפילה צמרת הברנז'ה את העו"ד הבכיר

דוד לזר 5 Comment on תיעוד • כך הפילה צמרת הברנז'ה את העו"ד הבכיר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הוא ידוע כאחד מעורכי הדין החרדים החזקים והמוכשרים, קשה לעבוד עליו, הוא תמיד יודע הכל על הכל, אבל למרות זאת – הפעם, הצליחו 'להפיל' אותו.

היה זה ב'ליל שישי' האחרון, במסעדה היהודית בפ"ת, קרוב ל-100 איש, מצמרת עולם הפוליטיקה, התקשורת והמשפט המתינו בחושך לרגע שבו תינתן האות, ועו"ד מויישה אוסדיטשר יכנס פנימה מלווה בבנו רועי.

עבור מויישה היה זה אמור להיות עוד ישיבה על צ'ולנט ב'ליל שישי' בצוותא עם בנו יקירו, אלא שאז האור נדלק, והתמונה התבהרה. הבן רועי הצליח להפיל את אביו העו"ד המוכשר, והביא אותו היישר אל מסיבת יום ההולדת ה-45 שלו.

את ההפתעה הרבתית בפניו של אוסדיטשר תוכלו לראות בסרטון המצורף, הוא היה מופתע לחלוטין ונטול מילים.

לאחר נקודת הפתיחה, העמיסו המלצרים את השולחנות בכל טוב יהודי, וברקע זימרו איש הקומזיצים פיני איינהורן והקלידן שמעי סקלאר כשעליהם מנצח ביד רמה חונה דייטש.

הדובדבן של הערב הגיע בעת הקרנת סרט הברכות. מלבד ראש הממשלה בנימין נתניהו – כולם היו שם, משר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן ועד גדול הזמר היהודי אברהם פריד שהפתיעו ותיעדו את עצמם מברכים את העו"ד הבכיר.

בהמשך האירוע גנב את ההצגה הח"כ הטרי יגאל גואטה שהגיע למקום בלוויית הפוליטי של 'קול חי' איתי גדסי. גואטה גילה כשרון רב בהכרות עם המאכלים האשכנזים, ופנינים מדברותיו תוכלו לגלות בסוף השבוע ב'המשקפים' – מדור הרכילות הפופולרי של אתר 'קול חי'.



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    מגניב.
    מגיע לאיש היקר הזה שכולם יעריפו עליו שמחה.

  2. 2

    מלך מי שאירגן זאת ילע משה לכנסת