פשיטה על אולמות השמחה בבני ברק: 4 שב"חים נעצרו

    קודם לכן, נסגר אתר בנייה ברח' כצנלסון בבת ים, לאחר שנמצא כי חברת הבנייה שבנתה במקום העסיקה 3 שוהים בלתי חוקיים
    בנצי לייזרוביץ | צילום: אילוסטרציה 1 Comment on פשיטה על אולמות השמחה בבני ברק: 4 שב"חים נעצרו

    ארבעה שב"ח נעצרו אמש בבני ברק ו- 3 מעסיקים עוכבו לחקירה בגין העסקת שוהים בלתי חוקיים • המעצרים התבצעו באולמות השמחה בעיר שם גם הועסקו השוהים הבלתי חוקיים

    קודם לכן, נסגר אתר בנייה ברח' כצנלסון בבת ים, לאחר שנמצא כי חברת הבנייה שבנתה במקום העסיקה 3 שוהים בלתי חוקיים
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ארבעה שב"ח נעצרו אמש (חמישי) בבני ברק ו- 3 מעסיקים עוכבו לחקירה בגין העסקת שוהים בלתי חוקיים, המעצרים התבצעו באולמות השמחה בעיר שם גם הועסקו השוהים הבלתי חוקיים.

    מהמשטרה נמסר כי אמש בוצעה פעילות כנגד תופעת השב"ח ומחוללי התופעה, מעסיקים, מלינים ומסיעים, וכי אמש התמקדה כאמור הפעילות באולמי שמחה בעיר בני ברק.

    בסיום הפעילות נעצרו 4 שב"ח אשר הועסקו ב – 3 אולמות שמחה בעיר ומעסיקי השב"ח עוכבו לחקירה. ל-2 מהמעסיקים בוצע שימוע וניתן להם צו סגירה מנהלי ל-3 ימים. כמו כן, ישקלו צעדים נוספים כנגד אולמות אלו.

    מהמשטרה נמסר עוד כי "פעילות זו מצטרפת לשלל פעילויות שנעשו וימשיכו להעשות כנגד תופעה זו על מנת להבטיח את שלום הציבור וכי היא תגלה אפס סובלנות כלפי הגורמים לתופעת השב"ח תוך מיצוי כל הכלים העומדים לרשותה".

    קודם לכן, נסגר אתר בנייה ברח' כצנלסון בבת ים, לאחר שנמצא כי חברת הבנייה שבנתה במקום העסיקה 3 שוהים בלתי חוקיים. בעקבות מעצרם של השב"חים, נערך שימוע למעסיק והוחלט על סגירת אתר הבנייה למשך 5 ימים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה בחתונות לעשות את הדברים האלו להרוס את כל השמחה?!