מלכיאלי: טעיתי בשיקול הדעת, אך אין להחלטה משמעות

אני נמנעתי מ-2 סיבות. הראשונה כי לא הסכימו להצעתי שהגיעה מכב' הרב הראשי לירושלים, אז מחיתי ולא השתתפתי בחגיגה. הסיבה השניה היא שגם אילו הייתי מצביע נגד היינו 5-5 והקול הכפול היה מכריע
יוסי אשר 1 Comment on מלכיאלי: טעיתי בשיקול הדעת, אך אין להחלטה משמעות

מלכיאלי מצטדק: 'בשונה מאחרים לא הייתי בים המלח או בחו"ל" • תמה: היכן מקומה של הבית היהודי בכל מאבקי היידישקייט בעיר? • דב קלמנוביץ: מחיתי על כבודו של הרב אריה שטרן • דו קרב

אני נמנעתי מ-2 סיבות. הראשונה כי לא הסכימו להצעתי שהגיעה מכב' הרב הראשי לירושלים, אז מחיתי ולא השתתפתי בחגיגה. הסיבה השניה היא שגם אילו הייתי מצביע נגד היינו 5-5 והקול הכפול היה מכריע
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מיכאל מלכיאלי שנעדר היום מההצבעה הבוערת על מתחם התחנה בעיריית ירושלים ובגלל היעדרותו נפלה ההצעה שהיתה אמורה לצמצם את חילולי השבת בעיר.

בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית הוא אומר "בשונה מאחרים לא הייתי בים המלח או בחו"ל, ידענו שהנושא יעלה והבנתי את יחסי הכוחות. יצאתי מהישיבה – יש לנו עוד דברים לטפל בירושלים – והתוצאה 5 מול 4. גם אם היה 5-5 לא היה משמעות כי ליו"ר שהיה פעיל בעד חילול השבת הוא היה מפעיל קול כפול".

קלמנוביץ טוען שבגלל היעדרותך הוא נמנע

מה זה קשור אלי? אם באמת בוער לך השבת איך אתה נמנע? יש פה כבוד השבת, אז מה אתה תולה את זה בש"ס? ועוד כל מי שמכיר את הצבעות של הבית היהודי בכל בעיות היידישקייט נגד ש"ס ויהדות התורה שם לא רואים אותם.

במבט לאחור עשית טעות?

כשהבנתי איפה הרוח נושבת לא הסתתרנו. שלחתי מכתב לראש העיר וליו"ר וועדת התכנון והבניה שנעשה שם דיון. לפי החוק זה צריך לעלות. כעת ראש העיר הודיע שהוא לא מעלה את זה להצבעה מחר כך שכל הישיבה היום מיותרת.

חבר מועצת העיר דב קלמנוביץ אמר במשדר כי אם הדבר לא יעלה לדיון במועת העיר מחר זה הישג רציני. "אני התייעצתי עם רבותי וגם אנו פנינו לברקת לבקש שבשבת הקרובה יבוא הרב שטרן למתחם התחנה וינסה לתת מתווה לשלום. אני לא הצלחתי אבל לשמחתי מלכיאלי הצליח.

אני נמנעתי מ-2 סיבות. הראשונה כי לא הסכימו להצעתי שהגיעה מכב' הרב הראשי לירושלים, אז מחיתי ולא השתתפתי בחגיגה. הסיבה השניה היא שגם אילו הייתי מצביע נגד היינו 5-5 והקול הכפול היה מכריע.

אתה שם בהצבעה למה לא הרמת יד נגד?

קודם כל הפגנתי על כך שלא התחשבו בבקשתו של רב העיר. בנוסף, קולי לא מכריע. קרה כאן משהו לא נעים וצריך להרגיע את הרוחות.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    נציגי הציבור החרדי בעירית ירושלים התחייבו לשמירת הסטאטוס קוו בעיר . ההתחייבות היא ל2 הכיוונים ולכן כיוון שבתחילת הקדנציה המקום היה פתוח בשבת צודק ברקת שתובע לשמר את המצב הקיים.כיוון שלא שייך שנציג חרדי יתמוך במפורש בחילול שבת עשו את זה ע"י היעדרות. אי אפשר לדרוש מברקת לשמור על הסטאטוס קוו בשעה שהחרדים מפירים אותו.