דונלד טראמפ: אני שותף לבחירת בנימין נתניהו לראש הממשלה

    "אני חושב שהנשיא אובמה הוא הדבר הכי גרוע שקרה אי פעם לישראל"
    שרגא מנדלוביץ, ניו יורק No Comments on דונלד טראמפ: אני שותף לבחירת בנימין נתניהו לראש הממשלה

    המועמד הרפובליקני מתייצב נחרצות לצד ישראל: "השנאה, במיוחד בצד אחד, היא כל כך גרוע וכל כך לא סביר, מהרגע שהם בני גיל 2 אומרים להם לשנוא, לשנוא, ולשנוא"

    "אני חושב שהנשיא אובמה הוא הדבר הכי גרוע שקרה אי פעם לישראל"
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב דונאלד טראמפ הביע תמיכתו בישראל, דיבר קשות נגד הסכם הגרעין של הנשיא אובמה עם איראן וגם נשבע לעמוד לצד ישראל בעתות משבר בעתיד.

    דבריו של טראמפ נאמרו במהלך ראיון לתקשורת, טראמפ התחייב בתמיכה מלאה בישראל כאשר נשאל על ידי המראיין מה יעשה אם ישראל תותקף.

    טראמפ תקף את אובמה בטענות על הסכם הגרעין עם איראן, ואמר כי ארצות הברית זקוקה לישראל כבעלת ברית כדי לעקוב טוב יותר אחר יכולותיה הגרעיניות של איראן.

    כשנשאל על הצהרה הקודמת שלו שהוא יהיה ניטראלי בסכסוך הישראלי-הפלסטיני, התחמק וענה שהוא ידיד גדול של ישראל וציין כי הוא תמיד תמך בישראל ובנוסף תמך בראש הממשלה בנימין נתניהו ב – 2013 בתכניתו בטלוויזיה ושהוא בכלל שותף לבחירתו. עוד ציין גם שיש לו חברים וקרובים יהודים רבים, כולל גם חתנו היהודי ג'ארד קושנר ובתו היהודית.

    "אני חושב שהנשיא אובמה הוא הדבר הכי גרוע שקרה אי פעם לישראל", תקף קשות את הממשל הנוכחי ואמר כי משא ומתן על הסכם בין ישראל לפלסטינים צריך להיות על בסיס הפסקת התרבות של איבה ושנאה שמקיפה ילדים פלסטינים מימים הראשונים שלהם.

    "השנאה, במיוחד בצד אחד, היא כל כך גרועה וכל כך לא סביר, מהרגע שהם בני גיל 2 אומרים להם לשנוא, לשנוא, ולשנוא", אמר, "זה חייב להיפסק".

    המועמד הרפובליקני ציין כי על אף שהוא עצמו לא קרא את הסכם הגרעין כולו של אובמה, אבל סיפרו לו שאמריקה תהיה חייבת לחבור לאיראן אם איראן תהיה אי פעם בקונפליקט גרעיני עם ישראל.



    0 תגובות