הרב גרוסמן: "יש בימים אלו קטרוג על כל ענייני הדת במדינה"

ישראל פריי No Comments on הרב גרוסמן: "יש בימים אלו קטרוג על כל ענייני הדת במדינה"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במעמד רבנים, אישי ציבור, ראשי מועצות דתיות, הוענק פרס שר הדתות לשנת 2015, כאות הוקרה על מדדים מקצועיים שבחנו במועצות דתיות את המנהל תקין, שירות, התייעלות ואיזון תקציבי וכן פעולות תרבות תורנית.

הרב הראשי לישראל הרה"ג רבי דוד לאו שליט"א פתח את המעמד בדברי תורה על פרשת השבוע. לאחר מכן בירך את השר על הענקת הפרס למועצות דתיות המשתדלים לאהב שם שמים מיד יום ביומו. "ראוי ונכון להוקיר לכם תודה. צריכים לפרסם עושי מצווה שכאלו. איחולי שבשנה הבאה המשרד לשירותי דת יתקשה לדעת למי לתת פרס, כי כל מועצות הדתיות יהיו ראויות לכך", ציין הרב הראשי.

רב העיר 'מגדל העמק' וחבר מועצת הרבנות הראשית הרה"ג יצחק דוד גרוסמן שליט"א שכובד לשאת דברים הודה לראשי המועצות הדתיות שזכו בפרסים. ברצוני לאחל שתמשיכו לקדש שמים. יש בימים אלו קטרוג על כל ענייני הדת במדינה. כל יהודי הוא יקר וחשוב בעם ישראל- חייבים לקרבם. שנזכה כולנו בקרוב לגאולה השלמה במהרה.

לאחר מכן נשא דברים רב שכונת 'הר נוף' הרה"ג רבי דוד יוסף שליט"א שבירך את השר על המיזם המיוחד: "המשרד לשירותי דת עוסק ברוחניות של תושבי המדינה. השר דוד אזולאי נמצא בתקופה רגישה שבה נלחמים על כל עקרי הדת במדינה, וברצוני לחזקו".

השר לשירותי דת דוד אזולאי התייחס לשריפת בית הכנסת על שם שלושת הנערים הקדושים הי"ד בגוש העציון. "אני קורא למערכת הביטחון לאתר את הפושעים ששרפו את בית הכנסת על שם שלושת הנערים ולהעמידם לדין".

השנה 21 מועצות דתיות זכו בפרס השר- בהם: נהריה, הרצליה, רמת גן, גבעתיים, שדרות, מגדל העמק, תל אביב, גדרה, מטולה, יוקנעם, פרדס חנה- כרכור, בנימיה- גבעת אדם, מרום הגליל, עמנואל, גני תקווה, עתלית, עמק לוד, שלומי, יבניאל, גליל תחתון ואלחים.



0 תגובות