"אם יהיה איזור רפורמי ברחבה הנוכחית אניח את המפתחות"

    ''אז התחיל תהליך המחאה ש''לצערי הגדול כבה''. היה קול אחד בודד נגד כל התנועות. אצלנו כולם שתקו, אף אחד לא בא להילחם. אני לא תומך בפתרון ולא חסיד שלו אבל צריך לדעת שהוא הרע שברע שברע במיעוטו. צריך לזכור שלא ניתן להם משהו חדש.
    דוד קורצוייל 1 Comment on "אם יהיה איזור רפורמי ברחבה הנוכחית אניח את המפתחות"

    "לפני שנתיים אמר השופט משה סובול מבית המשפט המחוזי שזה לא רחבה ולא מקום ולכן מותר להם לחזור לרחבת הכותל, הקטע הקטן שנתתם להם שם זה כלום" • רבי משה קלירס מטבריה אמר שלהבדיל בין רע לרע מאוד צריך גדולי ישראל וסיעתא דשמיא"

    ''אז התחיל תהליך המחאה ש''לצערי הגדול כבה''. היה קול אחד בודד נגד כל התנועות. אצלנו כולם שתקו, אף אחד לא בא להילחם. אני לא תומך בפתרון ולא חסיד שלו אבל צריך לדעת שהוא הרע שברע שברע במיעוטו. צריך לזכור שלא ניתן להם משהו חדש.
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב שמואל רבינוביץ רב הכותל והמקומות הקדושים שוחח הבוקר עם מרדכי לביא בתוכנית מהדורת הבוקר סביב סאגת הכותל ואמר כי "צריך לזכור שאני עומד בחזית, כחומה בצורה כבר הרבה שנים. כבר לפני 16 שנה פסק ביהמ"ש שהקבוצות הללו רשאים להתפלל ברחבת הכותל כמנהגם. זה זעזע את כולם ואליקים רובינשטיין היה יוע"המ לממשלה וביקש דיון מורחב של 11 שופטים. בהקימו אז ועדת מנכל"ים בראש שמעון שבס שהיה מנכ"ל משרד רה"מ לשעבר ובוז'י הרצוג שהיה אז מזכיר הממשלה".

    "הוועדה ישבה על המדוכה ואז באו אליהם בשם גדולי ישראל עם פתרון של דיעבד והוא קשת רובינסון. חמישה שופטים לא קבלו את זה אבל ברוב של ששה שופטים זה ניתן להם ובמשך שנים הם מתנהלים שם בצורה שפורצת את חומות הקדושה ונגד ההלכה רק שאף אחד לא יודע את זה, הם נמצאים הרבה מתחת לקרקע. מה שקרה שלפני שנתיים אמר השופט משה סובול מבית המשפט המחוזי שזה לא רחבה ולא מקום ולכן מותר להם לחזור לרחבת הכותל, הקטע הקטן שנתתם להם שם זה כלום" לדבריו.

    לביא הזכיר למאזינים שהשופט סובול חניך ישיבת 'חברון'.

    הרב הזכיר ש"התחיל תהליך המחאה שלצערי הגדול כבה. היה קול אחד בודד נגד כל התנועות. אצלנו כולם שתקו, אף אחד לא בא להילחם. אני לא תומך בפתרון ולא חסיד שלו אבל צריך לדעת שהוא הרע שברע שברע במיעוטו. צריך לזכור שלא ניתן להם משהו חדש.

    רבי משה קלירס מטבריה אמר שלהבדיל בין רע לטוב יכול טיפש, בין טוב לטוב צריך חכם, בין רע לרע מאוד צריך גדולי ישראל וסיעתא דשמיא".

    והמסקנה? "אם בית המשפט יפסוק בעוד שבועיים תהיה רחבה רפורמית ברחבת הכותל המערבי הנוכחית או ארון קודש עם ספרי תורה בעזרת נשים – אפנה לגדולי ישראל ואניח את המפתחות ואתפטר".

    לסיום? "רשימת הגופים שרוצה לטרפד את הסיכום הזה היא אדירה כך שיכול להיות שמלאכתנו תיעשה בידי אחרים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הרב רבינוביץ היקר תפטר עכשיו אתה הפכת את הכותל לפרוץ ומעורב כשלא עמדת על המשמר בט ' באב למרות שיש בכוחך לפעול ולגדור גדר. אם בארזים נפלה שלהבת מה לנו ללין על הרפורמים.