הסערה הבאה • חברת מועצה ברעננה: "תמנעו מלבוא למסעדה ששומרת שבת"

דוד לזר | צילום: מסעדת ריבר 3 Comment on הסערה הבאה • חברת מועצה ברעננה: "תמנעו מלבוא למסעדה ששומרת שבת"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת מועצת העיר רעננה מטעם מרצ ד"ר עדית דיאמנט העלתה פוסט לרשת החברתית שהצליח להרתיח גם רבים מהמגזר החילוני.

בפוסט היא קוראת להעדיף לסעוד ביום חול במסעדות הפתוחות בשבת, וזאת בעקבות מקרה שבעל מסעדה בעיר החליט לסגור את המסעדה שבבעלותו ביום השבת, והפך את מסעדתו לכשרה.

בפוסט כתבה דיאמנט כי "מסעדת ריבר רעננה החל מסוף השבוע הזה הפכה כשרה וסגורה בששי שבת. ממה שהבנתי מדובר בבעלים חדשים שהנושא חשוב לו. בתור לקוחה וותיקה של המסעדה וכתוצאה מכך שמעט מאוד מסעדות ברעננה פתוחות בששי בערב ועוד פחות עושות משלוחים אני נפגעת אישית מהשינוי. אני קוראת לכל מי שהנושא חשוב לו לעשות כמוני ולהעדיף ללכת גם באמצע השבוע למסעדות שפתוחות בשבת. חשוב שהציבור החופשי ברעננה יביע את דעתו ויתמוך בעסקים שפתוחים בשבת אם אנחנו רוצים שלמישהו יהיה אכפת מהצרכים שלנו. עדית דיאמנט". סערה החלה בעקבות פרסום הדברים ובעקבות כך הפוסט שונה בהמשך.

9ttzfkr6__w1024h1414q70

כאמור, דבריה הכעיסו גם רבים שאינם שומרי תורה ומצוות, בועז גולן, מייסד חדשות 0404 אמר כי "לא נדהמתי מהסטטוס ההזוי, מאחר וברור לי שמרצ זו מפלגה שמעדיפה רק אזרחים מסוג מסויים. אשתדל מאוד להעביר את רוב פגישותיי העסקיות המתקיימות במסעדות, דווקא למסעדה הזאת ברעננה".

גולשים רבים כתבו דברים זהים, ואפילו חברי מרצ זעמו עליה, "בתור חבר מפלגת מרצ אני מביע התנגדות וסלידה מהפוסט המזעזע הזה", כתב ניתאי שיננזון, "כל פעם כשמקום מחליט להיות כשר ולתת שירותים לציבור הדתי זה מבורך, כל עסק שמחליט לנוח ביום המנוחה המקובל במסורת שלנו זה לגיטימי ואאחל להם יום מנוחה טוב ושבת שלום".

בהמשך כתב שיננזון כי "בקבוצה פנימית של מרצ העלו את העניין לבירור, לא קיבלו תשובה מי אחראי לדף הפייסבוק אבל מלבד אחד כולם מתנגדים כמוני לפוסט העלוב הזה".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    לא להתייחס למה שכתבה, ואז היא תאכל את הכובע שלה (אם היא תשאר רעבה).
    שבוע טוב.