חשיפה: שמעון גרוס ימונה לרב המכללה הלאומית לשוטרים

    המכללה הלאומית השוכנת סמוך לבית שמש, הנו למעשה קמפוס עצום ממדים, המשמש מרכז הדרכה של משטרת ישראל. בקמפוס - שנחנך לפני כשנה - הושקעו מיליארדי שקלים, והוא המקום בו כל שוטר עובר את תהליך ההכשרה לכניסתו למחלקות השונות בארגון
    ישראל פריי 5 Comment on חשיפה: שמעון גרוס ימונה לרב המכללה הלאומית לשוטרים
    המכללה הלאומית השוכנת סמוך לבית שמש, הנו למעשה קמפוס עצום ממדים, המשמש מרכז הדרכה של משטרת ישראל. בקמפוס - שנחנך לפני כשנה - הושקעו מיליארדי שקלים, והוא המקום בו כל שוטר עובר את תהליך ההכשרה לכניסתו למחלקות השונות בארגון
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נדמה שאין מי שלא נחרטו בלבו דמויות המופת של שמעון ומיכל גרוס, אליהם התוודע הציבור הרחב בנסיבות טרגיות במיוחד, עת שיכלו את 2 בנותיהם באסון ההדברה בביתם לפני כשנתיים.

    תעצומות הנפש שגילו ההורים מול האבדן והשבר הגדול, הרטיטו לבבות, וקידשו שם שמיים ברבים. אך מסתבר ששליחותו והשפעתו המאירה של שמעון גרוס לא רק שלא פסקה, אלא הולכת לקבל תפנית משמעותית ומתרחבת לקהלים נוספים בימים הקרובים.

    לאתר 'קול חי' נודע כי גרוס – שכבר צבר באמתחתו פעולות קירוב עם המגזר הכללי – מסיים בימים אלו קורסי חניכה משטרתיים, בסיומם, הוא צפוי להתמנות לאחת המשרות התורניות המשפיעות בשירות הציבורי: רב המכללה הלאומית לשוטרים ואחראי מדור תודעה יהודית.

    המכללה הלאומית השוכנת סמוך לבית שמש, הנו למעשה קמפוס עצום ממדים, המשמש מרכז הדרכה של משטרת ישראל. בקמפוס – שנחנך לפני כשנה – הושקעו מיליארדי שקלים, והוא המקום בו כל שוטר עובר את תהליך ההכשרה לכניסתו למחלקות השונות בארגון.

    מקורבים לגרוס אמרו הערב ל'קול חי' כי הוא רואה את חייו כשליחות להפצת האמונה, והאתגר הגדול מבחינתו הוא להפוך את הקושי האישי העצום להארת דרך עבור אחרים. "הוא משתדל לנצל את חייו כשליחות להפצת האמונה ולהרבות כבוד שמים.  וכאשר נקרתה לרב גרוס ההזדמנות לכהן כרב במשטרה, במקום בעל השפעה כה גדולה, נענה בחיוב למילוי התפקיד, לעשותו נאמנה בסייעתא דשמיא".

    יצוין כי אביו של ר' שמעון, הרב יעקב גרוס, כיהן בעבר כרבה הראשי של משטרת ישראל, והיה אחת הדמויות האהודות ובעלות ההשפעה על צביון הארגון.



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      הרבה הצלחה
      תמשיך לקדש שם שמים ברבים

    2. 4

      אם הוא מתמנה לרב הייתי כותבת את הכתבה:
      הרב שמעון גרוס ולא השם לבד.
      לא צודק?

    3. 2

      צריך לקוות שרב המכללה הלאומית לשוטרים ישאר באמת רב למתקרבים
      ולא רב לחרדים מתרחקים עם מגמות המשטרה לגיוס חרדים למשטרה

    4. 1

      מסכן!
      זה מה שיש לו לעשות לעילוי נשמת בנותו נראה לי שהיה עדיף שישאר לשבת בכולל זה היה קצת יותר עילוי נשמה