"העברתי 15 תקציבים, התקציב הזה היה הכי קל"

    "הממ... בואו נחשוב. טוב אני לא יוכל לדבר על... זה שישמור על נתניהו מאוחדת. או על אחרים''
    שלום בידרמן No Comments on "העברתי 15 תקציבים, התקציב הזה היה הכי קל"
    ראש הממשלה ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו צילום: תומר נוברג, פלאש 90
    "הממ... בואו נחשוב. טוב אני לא יוכל לדבר על... זה שישמור על נתניהו מאוחדת. או על אחרים''

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מסתבר שראש הממשלה בנימין נתניהו דווקא די מרוצה מקואליציה הצרה שלו. אמנם משמעות הדבר היא שהוא נאלץ לכתת את רגליו כמעט לכל הצבעה שמתקיימת במליאת הכנסת, וגם שהקואליציה שלו חווה לא מעט הפסדים בהצבעות. אבל לפחות בכנס פעילים סגור שהתקיים לפני שבועיים נתניהו נשמע כמי שכלל אינו מעוניין להגדיל את הממשלה שלו וכמי שמשוכנע שדווקא העובדה שהקואליציה שלו כה קטנה זו גם נקודת החוזק שלה, כך עולה מהקלטה בלעדית שהגיעה לידי זאב קם מ- nrg.

    "אתם יודעים, הובלתי כמה קואליציות, והעברתי בערך 15 תקציבים", פנה ראש הממשלה לפעילים. "אני רוצה לגלות לכם סוד. ב-61 האלו התקציב הזה היה הכי קל. שמעתם? הכי קל. כי ב-61 כל אחד יודע שאם הוא יזייף הספינה טובעת והוא יושב על הספינה. ויש גם איזושהי לכידות פנימית היום שהיא ראויה מאוד לשבח. אבל הממשלה מצליחה לעשות דברים, כתוצאה מהלכידות הזו, שאולי הציבור לא יודע כי התקשורת לא תמיד מספרת".

    בהמשך דבריו בחר ראש הממשלה לשתף את הפעילים ביחסים שמתגבשים מאחורי הקלעים עם מדינות ערב שאינן נמצאות בקשרים רשמיים עם ישראל. "אני אגיד לכם מי עוד בא", אמר לאחר שדיבר על הקשרים של ישראל עם מדינות העולם.

    "אני לא יכול לפרט אבל אני אגיד לכם מי עוד בא. מדינות ערביות. לא אחת, לא שתיים, ולא רק אלו שיש לנו איתן יחסי שלום. כי גם הן רואות במדינת ישראל כוח איתן וכוח חזק שנלחם מול איומים משותפים. והרבה מהן כבר מסתכלות על מדינת ישראל לא כאויב, אלא כבעלת ברית במאבק משותף. על זה לא תשמעו. עכשיו למה זה בא? כי הם מזהים שישראל מונהגת במדיניות ברורה, איתנה ותקיפה, שיודעת לעמוד על שלה. אבל על ידי כך היא לא רק מגינה על עצמה אלא גם על ערכים משותפים, שרבים מהם רוצים שינצחו ולא יובסו במאבק העולמי שאנו נמצאים בתוכו".

    לקראת סיום דבריו בחר נתניהו להלהיב את מאזיניו דווקא באמצעות לגלוג על יו"ר האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני, ח"כ יצחק הרצוג, גם בלי לומר את שמו. "ולכן השאלה היא מי יוביל את זה", פנה לפעילים. "הממ… בואו נחשוב. טוב אני לא יוכל לדבר על… זה שישמור על נתניהו מאוחדת. או על אחרים. כולם טובים, כולם כמובן ראויים, אבל אנחנו כנראה ראויים יותר".



    0 תגובות