ארגון "הצלה" בחר בחברי הנהלה חדשים

    אתר קול חי No Comments on ארגון "הצלה" בחר בחברי הנהלה חדשים
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפגש  חשוב התקיים השבוע במטה הארצי של מד"א בתל אביב ובה השתתפו הנהלת ארגון "הצלה", מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין, הנהלת מרחב דן בראשות מנהל המרחב מר מיקי סגל.

    במהלך הפגישה הציגו הנהלת ארגון "הצלה" בפני המשתתפים, את פעילותם הברוכה של מתנדבי הארגון המשמשים ככונני מד"א.

    חבר הנהלת הארגון ציין בדבריו, כי שמם הטוב של מתנדבי ארגון "הצלה" הולך לפניהם, וזאת בזכות הגשת סיוע רפואי ברמה מקצועית הגבוהה ביותר, וכפי שהוכשרו ע"י מדריכי מד"א. "שיתוף הפעולה השוטף בין ארגון "הצלה" למד"א, מוכיח את עצמו יותר מכל ויעידו זאת עשרות רבות של אירועי חירום המתרחשים מידי יום ברחבי הארץ, אליהם מוקפצים כונני ארגון "הצלה", אשר מוזנקים למקום האירוע באמצעות מוקד הכוננים של מד"א, ומצילים חיי אדם",

    בנוסף התכנסו חברי הנהלת ארגון "הצלה" במעונו של רב הארגון, הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן שליט"א, וסקרו בפניו את פעילותם הענפה של מתנדבי הארגון ברחבי הארץ, כאשר מאות מתנדבי ארגון "הצלה" בסניפים השונים, נענים לכל קריאת חירום 24 שעות ביממה בכל ימות השנה.

    מנכ"ל הארגון הרב אשר שלומוביץ הרחיב בפני הרב, על פרויקט מיוחד במסגרתו הוקמו בעשרות מבנים ציבוריים, אולמות שמחה וישיבות, ארונות חירום נגישים וזמינים, המכילים ציוד מציל חיים.

    הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן בירך את הנהלת הארגון שלא תצא ח"ו תקלה מתחת ידיהם, ושיזכו לקדש שם שמים בהליכותיהם. הרב שליט"א הרחיב בדבר האחריות המוטלת על ארגון "הצלה", בהיותו הארגון הנושא את דגל הצלת נפשות בארץ, תוך שמירה והקפדה על ענייני ההלכה והרוחניות.

    חברי ההנהלה החדשים שנבחרו; הרב אשר ברדה, הרב דוד סנדרס, הרב יעקב יוזעף, הרב יוחנן וייס והרב בן ציון פורגס.



    0 תגובות