מרן הגר"ח קנייבסקי ב'אהל שרה': "זו מצווה גדולה אתם עושים עבודת קודש" // גלריה

    שלום בידרמן | צילום: דוד זר No Comments on מרן הגר"ח קנייבסקי ב'אהל שרה': "זו מצווה גדולה אתם עושים עבודת קודש" // גלריה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "זו מצווה גדולה! אתם עושים עבודת קודש בטיפול באנשים הזקוקים לסיוע אחיעזר ואחיסמך; ויהי רצון שלא תהי' לכם עבודה בזה – כך אמר מרן רבי חיים קנייבסקי שליט"א בתום ביקור קצר שערך במוצש"ק נר שביעי של חנוכה בבית 'באר בת שבע', מרכז תעסוקה לנשים מבית 'אהל שרה' על שמה של הרבנית הצדקנית א"ח בת שבע קנייבסקי ע"ה.

    את פניו של מרן שליט"א קידמו חבר הנהלת 'אהל שרה' ובעלה של מנכ"ל הארגון, הרב אברהם וינברג וחבר ההנהלה, בנם של מייסדי הארגון, הרב אברהם גינזבורג והרה"ג הרב אברהם צבי ישראלזון שליט"א. מרן שליט"א השיב בסבלנות רבה והכריע בשאלות הלכתיות שהתעוררו בנוגע למקום הצבת כמה ממזוזות בבניין.

    הרב אברהם גינזבורג סיפר למרן שליט"א כי אחד התורמים הגדולים של הבניין, תרם סכום משמעותי ביותר שאיפשר את השלמת הבניין אך בקשה אחת הייתה בפיו; שהבניין ייקרא ע"ש א"ח הרבנית בת שבע קנייבסקי ע"ה ואכן הבניין ינציח את זכרה הטהור והוא נקרא 'באר בת שבע' ע"ש ולע"נ הטהורה.

    בית 'באר בת שבע', הוא מרכז תעסוקה לנשים עם  מוגבלות שכלית שעל ידי עמותת 'אהל שרה'. המבנה החדש שמשתרע על שטח של כ-2,400 מ"ר לגובה של שבע קומות על גבעה נישאה ברחוב צפת בעיר, כולל בתוכו את מע"ש 'לב רבקה', את מרכז היום 21 + העונה לשם 'כישורית' ונותן כבר היום מענה לכ-140 נשים עם מוגבלות שכלית-התפתחותית ברמות תפקוד שונות. המבנה המרשים נבנה בסטנדרטים גבוהים במיוחד ובהתאמה מקסימאלית לצרכי הנשים הנעזרות בו.

    רבי חיים קנייבסקי דוד זר

    רבי חיים קנייבסקי דוד זר

    רבי חיים קנייבסקי דוד זר

    רבי חיים קנייבסקי דוד זר

    רבי חיים קנייבסקי דוד זר

    רבי חיים קנייבסקי דוד זר

    רבי חיים קנייבסקי דוד זר



    0 תגובות