49% מהציבור מעדיפים את סופגניית התות המסורתית, אחריה – ריבת חלב

אבי יעקב | צילום: ויקיפדיה 1 Comment on 49% מהציבור מעדיפים את סופגניית התות המסורתית, אחריה – ריבת חלב
צילום: נועם פורר - ויקיפדיה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

49% מהציבור מעדיפים את סופגניית התות המסורתית. כך עולה מסקר שערכה עמותת חסדי נעמי באמצעות מכון הסקרים "רפי סמית" בקרב מדגם מייצג של 500 אנשים. מיד לאחר סופגניית התות מעדיפים 25% מהציבור הישראלי את סופגנית ריבת החלב ו11% מהציבור מעדיף סופגניות בטעם שוקולד. ל12% אין דעה או מעדיפים ריבה בלי מילוי.

עוד עולה מהסקר כי 23% מהציבור לא יקנה סופגניות. מתוך אלו שכן יקנו סופגניות, (77% מהציבור) חצי יבצעו את הרכישה – במאפיות בוטיק, שליש ברשתות השיווק – ורק 8% מהם ירכשו את סופגניותיהם במכולות.

עוד עולה מהסקר ש58% מהציבור שקונה סופגניות מוכן להשקיע רק  4 שקלים ומטה, אך 37% מהציבור שקונה סופגניות מוכן להשקיע  בין 5 ועד 9 שקלים. 5%  מרוכשי הסופגניות מוכנים להשקיע 10 שקלים ויותר.

מהסקר עולה שהורים לילדים מוכנים לשלם פחות כסף מאשר אלו שאין להם ילדים – 36% מההורים מוכנים לשלם מעל 5 ש"ח לסופגניה, לעומת  49% מאלו שאין להם ילדים שמוכנים לשלם סכום זה.

בנוסף, מי שקונה במאפיית בוטיק מלכתחילה מבין שכנראה יצטרך להשקיע בין 5 ל-9 ש"ח ומוכן לעשות זאת: 59% מהקונים במאפיות בוטיק מוכנים להשקיע מעל 5 ש"ח ועד ל-9, לעומתם רק 21% שיקנו ברשתות השיווק, מוכנים יהיו להשקיע סכום זה. כמו כן באופן טבעי רוב האנשים שמוכנים לשלם 10 שח לסופגניה מגיעים למאפיות הבוטיק.

בנוסף, 41% מהחילוניים שקונים סופגניות מוכנים להשקיע בין 5 ל-9 ש"ח בסופגניה בעוד ש73% מהדתיים לא מוכנים להשקיע יותר מ-4 ש"ח.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אפשר אולי לדעת למה חסדי נעמי מוציאים כסף על עריכת סקרים