בלעדי • האדמו"ר שצפה את מינויו של סגן מפכ"ל המשטרה

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on בלעדי • האדמו"ר שצפה את מינויו של סגן מפכ"ל המשטרה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום (ראשון) הודיע השר לביטחון פנים גלעד ארדן כי ניצב זוהר דביר, מפקד המחוז הצפוני במשטרה, ימונה לתפקיד סגן המפכ"ל -וזאת על פי המלצת המפכ"ל הנכנס, רוני אלשיך.

ההיסטוריה של ניצב דביר מלאה באירועים, אולם את הסיפור הבא טרם שמעתם. איש החסד וקמב"ץ זק"א צפון חזקי פרקש, שזכה לשמש את כ"ק האדמור מסערט ויז'ניץ זצ"ל, חושף לראשונה לאתר 'קול חי' את הסיפור הבא.

התאריך ג' בכסלו תשס"ד, 28/11/2003 למנינם. ניצב זוהר דביר שהיה אז מפקד הימ"מ – נפצע באורח אנוש בתאונת דרכים.

ניצב זוהר דביר.

ניצב זוהר דביר.

דביר היה בדרכו למשפחה של אחד מפקודיו שנהרג באותו יום בתאונת אופנוע, הוא עצר בשולי הדרך כשהבחין במכונית הפוכה וחילץ את נהגה הפצוע.

מיד לאחר מכן, פגעה משאית ברכב ודביר נפגע בראשו ובכל חלקי גופו. חזקי פרקש המשמש גם כקמב"ץ זק"א צפון – הגיע למקום התאונה כשפיקוד המשטרה מעדכן במי מדובר.

פרקש שכאמור הגיע לזירה, הונחה ע"י מפקדי המשטרה לשמור על רכבו של דביר שלבנתיים – הובהל לביה"ח ובחסדי שמיים ניצל ויצא מכלל סכנה, ובהמשך הזמן הוא הועבר לשיקום בביה"ח 'בני ציון'.

באחד הימים הגיע האדמו"ר מסערט ויז'ניץ זצ"ל לביקור בביה"ח, זאת לאחר שרב המשטרה דאז הרב גרוס ביקש מהאדמו"ר להגיע לביקור אצל זוהר דביר ולברכו.

האדמו"ר שעודכן עוד הרבה לפני כן על התאונה הקשה שדביר עבר – נכנס לחדרו בבית החולים ומיד שאלו דביר: "האם באת להגיד עלי קדיש?", האדמו"ר חייך ואמר כי בא לבקרו. השניים שוחחו זמן רב בדברים מסוימים, כשזוהר אומר שהוא רוצה לחזור לעבודה. בהמשך, הרופא שנכח במקום סיפר לאדמו"ר כי כבר כעת הוא מתקדם יפה בהליך השיקום, והאדמו"ר בירך אותו: "אתה עוד תתקדם הרבה בחיים"

וכך במשך השנים, ברכתו והבטחתו של האדמו"ר מלווה אותו כל העת כשפיקד בשנתיים האחרונות על מחוז צפון והיום מונה לסמפכ"ל משטרת ישראל.

לפני כחודשיים בטקס סיום קורס למתנדבי זק"א צפון, ניצב זוהר דביר כיבד בנוכחותו את טקס סיום הקורס לצד יו"ר זק"א יהודה משי זהב ומפקדי זק"א צפון.

במהלך האירוע כובד מפקד זק"א חזקי פרקש לדבר, וסיפר לנוכחים מתי פגש את דביר לפני 13 שנים בתאונה הקשה כשהגיע ראשון בדקות שלאחר קרות התאונה, וכי כעת סגר את המעגל כשניצב זוהר דביר נמצא בטקס כמפקד מחוז צפון. פרקש אף שיחזר איתו את הפגישה עם האדמו"ר בשנת תשס"ד בביה"ח.

ניצב זוהר דביר בירך את המתנדבים כשהוא מקדיש דקות ארוכות לאותה פגישה עם האדמו"ר ואמר לפרקש, כי הוא זוכר הכל מאותה פגישה שריגשה אותו. אכן ברכת האדמו"ר מלווה אותו.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ואוו סיפור מאוד מרגש ואפשר לומר גם מפתיע במיוחד