מנהיג הימין מפתיע: "אני מעדיף את הרצוג בשלטון" • האזינו

    דוד לזר 1 Comment on מנהיג הימין מפתיע: "אני מעדיף את הרצוג בשלטון" • האזינו
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אבי רואה, ראש מועצת יש"ע, הסביר הערב (ראשון) ב'מהדורה המרכזית' עם מני גירא שוורץ ב'קול חי' את דבריו היום, לפיהם, אם יו"ר 'המחנה הציוני' ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג, היה מנהיג את המדינה הוא היה מטפל בגל הטרור טוב יותר מכפי שנתניהו מנהל ומטפל בטרור.

    "אם הרצוג היה ראש הממשלה, הכלים שהיו עומדים לרשותו היו טובים יותר ממה שיש לנתניהו ולבוגי שחוששים מהעולם, מהשמאל ומהערבים", לדבריו של רואה, "יש להרצוג את הכלים הטובים יותר, מבחינת הציבור, הוא ייתן לו לעשות צעדים דרסטיים, למנוע את הפיגועים שהנה חזרו שוב לירושלים".

    "אם הסיטואציה הזו הייתה שבוז'י היה בשלטון, הוא היה עובר משלב של הגנה להתקפה, והיה עושה את מה שצריך לעשות מלכתחילה, ולזה צריך תמיכה ציבורית, וממנה בדיוק חושש נתניהו  – שאין לה אותה לא מבית ולא מבחוץ".

    מהו המסר שאתם מעבירים בימים אלו? "המסר הוא פשוט, אנחנו כאן ביו"ש, והמשימה לשמור ולשמר את המדינה שחוגגת 70 לכינונה, אנו נדרשים גם לחוות גלי טרור כאלה ואחרים, אבל האוכלוסייה שאני אמון עליה, זו אוכלוסייה מאוד חזקה שיודעת למה אנחנו נמצאים כאן. התמודדנו בעבר עם טרור יותר קשה, ונעבור את התקופה הזו".

    לדבריו, "אבל אם הממשלה תעשה את מה שהיא שצריכה לעשות, הרוח שלנו תהיה יותר חזקה, ואם לפעמים נצטרף לשלם מחיר – נעשה זאת".

    רואה אמר באופטימיות כי "אין ספק שהמנהיגות שלנו כיום היא לא אותה מנהיגות חזקה שראתה את החזון של עם ישראל על כל רבדיו ושלוחותיו ועל זה אנחנו מרימים זעקה, אבל אנחנו רואים גם את חצי הכוס המלאה".

    האזינו לראיון המלא:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לדעתי בוז'י היה עושה במכנסיים לפני שהיה מחליט לכוון את הנשק מול המחבל. מי מדבר על לירות.
      בוזי' רק מדבר הוא לא יכול לעשות כלום. אולי יתן להם עוד נשק ועוד סכינים. כדי להשתיק אותם (אותנו). האיש הזה מדבר שטויות.