בעקבות משבר מתווה הגז • דרעי מתכוון לעזוב את משרד הכלכלה

    דוד לזר 1 Comment on בעקבות משבר מתווה הגז • דרעי מתכוון לעזוב את משרד הכלכלה
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הכלכלה אריה דרעי התייחס הערב (מוצ"ש) לראשונה לפרסומים שהופצו בימים האחרונים על דבר כוונותיו לעזוב בקרוב את משרד הכלכלה וזאת בעקבות משבר אישור מתווה הגז שבסמוכתו.

    דרעי אמר הערב בתוכנית 'פגוש את העיתונות' כי "אני לא מבין בענייני הגז, זה נפל עליי בגלל שהממונה על ההגבלים לא רצה לאשר את ההסדר וסעיף ישן קבע שאני צריך לחתום, כל שבעת הסעיפים הללו שונו, זה מתווה שהוא הרע במיעוטו", טען היום יו"ר ש"ס שספג ביקורת על כוונתו.

    "אני לא שלם עם זה, אבל אני יודע שאני לא יכול לעצור את מתווה הגז", אמר דרעי והוסיף כי הוא הוסיף כי העובדה שעדיין לא הצליחו להוציא את הגז היא "מחדל ברמה של ועדת חקירה".

    למרות זאת, הדגיש דרעי כי הוא מתקשה לעזוב את המשרד שבראשו הוא עומד והיה שמח להישאר בו. לדבריו, הוא יפעל למצוא דרך להעביר את סמכויות הגז בדרך אחרת, ואם לא יצליח יעזוב את תפקידו. "אשאר כשר לנגב והגליל", טען דרעי.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      האיש הזה חולם על משרד הפנים. מה הוא מבין בכלכלה. יצירת מקומות תעסוקה. תקנים למסכנים שיעבדו במקומות עם ביטחון כלכלי ויציבות.לא לפרוטציונרים. מה הוא יתעסק עם המהנדס הראשי. את מי ימנה שם את הנבערים שיצר?? למי ולאיזה מחקר יאשר כסף? מחקר על הבערות שיצר או מחקר שבו כולם אשכנזים?! השקופים כבר תלויים על המשקופים.