גפני נגד 'הבית היהודי': "בכדי לא להיות איתכם, אני מעדיף להיות שמאלני!"

    דוד לזר 3 Comment on גפני נגד 'הבית היהודי': "בכדי לא להיות איתכם, אני מעדיף להיות שמאלני!"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים אלו, כשגל פיגועים אכזרי פוקד את ארצינו – נושא הזהות הפוליטית – מדינית – מרבה להעסיק את חברי הכנסת ובעיקר את חברי הכנסת החרדים מ'יהדות התורה' שבימים כתיקונם לא מתערבים בכל הקשור לנושאים המדיניים.

    גם יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני הראה השבוע סימני התייחסות מדינית, ל'קול חי' הוא אמר כי "אני בעד לקדם את התהליך המדיני. אנחנו נגד כל הפעולות האלה שחייבים להוכיח את הריבונות הישראלית בהר הבית או בארץ ישראל בכלל. אנחנו תומכים במהלכים זהירים ומתונים".

    כשנשאל גפני, האם הימין יאהב לשמוע את דבריו, הוא ענה כי "אני לא כל כך מתחשב בימין, הימין גם לא מתחשב בנו".

    מאז אותו ראיון ב'קול חי', העימות בין גפני לחברי הכנסת מ'הבית היהודי' רק הולך ומחריף. היום (רביעי) התנהל דיון בועדת הכספים שברשותו, בנושא מתן הטבות ליישובים. במהלך הדיון התנהל ויכוח סוער בין היו"ר גפני לח"כ הימני בצלאל סמוטריץ.

    גפני ניסה להסביר, מדוע לדעתו יישובים ביהודה ושומרון לא יוכלו להיות חלק מרשימת היישובים מקבלי ההטבות. בתגובה שאל סמוטריץ: "למה לא ברורים? יש החלטת ממשלה משנת 2013 להכניס את יהודה ושומרון לתוך הרשימה".

    גפני השיב לדבריו של סמוטריץ ואמר כי ברצונו להכנס לעומק הנושא המשפטי. מי שהצטרפה לחגיגה היא ח"כ אורלי לוי שהעירה כי "עוד מעט סמוטריץ' יגיד עליך שאתה שמאלני". גפני ששמע את דבריה – ענה כי "אני שמאלני ידוע. כדי לא להיות איתם (הבית היהודי) – אני מעדיף להיות שמאלני".

    סמוטריץ' השיב לדבריו ואמר כי "אין אדם משים עצמו רשע" וגפני השיב "אני דגל התורה, ואם לא אנחנו לא הייתם אף פעם בשלטון, ואתם "הכרתם" לנו תודה בקדנציה הקודמת עם יאיר לפיד. עדיף שתשתקו", אמר היו"ר החרדי והוסיף כי "אין אפשרות בעולם להכניס את יהודה ושומרון לרשימת הזכאים. אגב, ביהודה ושומרון יש לי יותר אנשים ממך, יש לנו את מודיעין עילית, ביתר ועוד. אין אפשרות להכניס את יהודה ושמורון, נקודה. כי אין כסף".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      לא יודע מי מתחשב במי אבל דע לך מוישה שרוב הציבור שבחר בך כבר מזמן נהיה ימני

    2. 2

      גפני צודק ב100%. אחרי שהימין שורף את החיים שלנו עם העלייה להר הבית וכל הפעולות הקיצוניות, הגיע הזמן שנאמר בריש גלי זו לא דרכנו. נקודה. אנחנו אוהבים את ארץ ישראל יותר מכל הימין ולא מסכימים למעשי ההרס של הימין הקיצוני והמטורף הזה.