העיתונאים על יהדות התורה: "הם משרתי הציבור הטובים"

    ארי וידר 1 Comment on העיתונאים על יהדות התורה: "הם משרתי הציבור הטובים"
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בזמן שהמפלגות החרדיות בממשלה התרגלנו להסתה תקשורתית, לכן מפתיע במיוחד היו השבחים שחלקו היום עיתונאים בכירים למפלגת יהדות התורה על פעילותה הפרלמנטרית.

    בתוכנית המזנון בקול ישראל בהגשת יואב קרקובסקי התפתח דיון מי הם חברי הכנסת הנוכחים ביותר במשכן הכנסת ועל פי הדיווח של העיתונאי תומר אביטל היו אלו חברי יהדות התורה. "מרשים אותי שחברי יהדות התורה מגיעים ונוכחים. הם לא ברשת האינטרנט אבל נוכחים" אמר אביטל.

    העיתונאי אטילה שומפלבי הצטרף אף הוא ואמר: "הם פרלמנטרים מדהימים. תראו למשל את ליצמן שהפך בכלום זמן למנהיג. זה טיפולי השיניים, וקנאביס וזה לא מגזרי. הוא לא משרת רק את הציבור שלו".

    תומר אביטל: הם באים ולא מפספסים. הם משרתי הציבור הטובים. אורי מקלב הוא הפרלמנטר המעולה והמצטיין ביותר".

    ומי דווקא לא נכח כמעט בכנסת? על פי הדיווח יאיר לפיד הכי פחות נכח בכנסת מבין חברי האופוזיציה. "הוא נכח הרבה על המסך אבל לא ישב הרבה בכנסת". אמרו.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הם אולי נוכחים הכי הרבה ו"פועלים" למען הציבור כנגד ה"חילונים", אבל באופן חד משמעי, מניסיון, הם לא מנסים לדאוג באמת לציבור החרדי כנגד עוולות שונות ומגוונות אשר מתרחשים בציבור, ויש להם את האפשרות לעזור!
      עיינו ערך עובדות ההוראה אשר המשכורות שלהן נחתכות באחוזים ניכרים ע"י המנהלים המושחתים שפועלים כביכול "לשם שמים", כל הנ"ל לא מטריד בלשון המעטה (ולפעמים פועלים בעידוד הח"כים…) את נציגי הציבור אשר משום מה חושבים שהם מייצגים רק את המנהלים ולא את בוחריהם, זאת למרות שיש בהחלט מה לעשות בנידון.