משלחת מיוחדת של גדולי תורה תצא לקברו של בעל החפץ חיים זצ"ל בראדין

    דוד לזר No Comments on משלחת מיוחדת של גדולי תורה תצא לקברו של בעל החפץ חיים זצ"ל בראדין
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום שלישי הקרוב יתלכדו רבבות מעם ישראל, ביום פטירתו של מרן בעל החפץ חיים זיע"א, סביב לימוד בעיון בספרי ההלכה המשנה הברורה והחפץ חיים, ובתפילה באמירת פרקי תהילים, לישועת הכלל והפרט.

    מארגון דרשו נמסר, כי ביום שלישי הקרוב תצא משלחת מיוחדת של גדולי תורה ורבנים לקברו של בעל החפץ חיים זצ"ל בראדין, לתפילה על המוני הלומדים שיצטרפו למסלול הלימוד הייחודי הכולל לימוד הדף היומי בהלכה, שתי הלכות מספר החפץ חיים ואמירת פרק תהלים.

    DSCF1067

    ראשיתה של היוזמה מבית היוצר של 'דרשו', המעצמה התורנית אשר זכתה שכל גדולי הדור שליט"א סמכו את ידיהם על ראשיה, כמו גם להבחל"ח מרנן הגאונים פוסקי ההלכה ומנהיגי העדה נוחי נפש אשר נטשו אותנו לאנחות בשנים האחרונות, ובירכו את הארגון ומנהליו, שייסדו את הדף היומי בהלכה, מסלול לימוד שכבר סחף אחריו כשלושים אלף לומדים, ואשר נמצא במגמת התרחבות בלתי פוסקת.

    מאז יצא 'דרשו' בהודעה על יציאת המשלחת ביום ההילולא, והאפשרות הניתנת לכל יהודי להוסיף את שמו לתפילה על הציון הקדוש, על ידי קבלת לימוד הדף היומי בהלכה מדי יום ביומו, לא פוסק שטף הפניות לארגון, בטלפונים, בפקס ובדואר האלקטרוני, כשהמוני יהודים מכל רחבי הארץ והעולם מבקשים להצטרף, ומקבלים על עצמם ללמוד את הדף היומי בהלכה.



    0 תגובות