אורן חזן יוצא מכליו: "נתניהו, תפטר את בוגי"

    דוד לזר No Comments on אורן חזן יוצא מכליו: "נתניהו, תפטר את בוגי"
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת הצבעוני אורן חזן יצא אמש מכליו. בדבריו שנא אמש במליאת הכנסת הוא פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשה לפטר את שר הביטחון משה בוגי יעלון.

    "כנציג ההתיישבות, כחבר כנסת מטעם הליכוד וחבר ועדת חוץ וביטחון הנאבק יום ולילה למען ביטחון המתיישבים ועם ישראל, איני יכול לשתוק עוד. זאת לאחר אין ספור עימותים עם שר הביטחון משה בוגי יעלון שמפקיר את ביטחון המתיישבים".

    "היום, לצערי, לאחר תקופה ארוכה בה אני שומר על איפוק רב, הגיעו הדברים לרמה האישית.
    שר הביטחון איבד את העשתונות ובמקום להתמודד עניינית, עם בעיות הביטחון הקשות שהעלתי בפניו והוא נכשל בטיפול בהן, ובמקום לחסל את הטרור, הוא החליט לבחור בפתרון הקל "להרוג את השליח".

    "איבדתי את האמון בשר הביטחון של מדינת ישראל, זאת מהסיבות שלהלן", כותב חזן ומונה את סיבותיו.

    1. הבטחתו למתן פתרון לבעיית ביטחונם של הנוסעים בתחבורה הציבורית ביהודה ושומרון, שחייהם נמצאים בסכנה יומיומית, הופרה ולא קוימה.

    2. שר ביטחון, שבאישון לילה שולח דחפורים להרוס את בתי דריינוף בבית אל ואת לשכתי שהוקמה שם, אינו מייצג את עמדות הליכוד.

    3. שר הביטחון נתן יד להכפשת ציבור שלם ולהשחרת שמו כאשר לא פעל בחריצות להביא לתוצאות בחקירה בעניין השריפות בכפר דומא.

    4. שר הביטחון בחר להקשות את הוראות הפתיחה באש של חיילינו במצב של סכנת חיים, לתת הקלות לפלסטינים ולשמור על רווחתם יותר מאשר על ביטחונם של חיילי צה"ל ואזרחי מדינת ישראל.

    5. שר הביטחון החליט להרוס את שמורת עוז וגאון שהוקמה לזכרם של הנערים אייל, גיל-עד ונפתלי הי"ד ורק לאחר התערבותי חזר בו מהחלטתו השגויה.

    6. שר הביטחון משדר רפיסות וכתוצאה מכך נותן ידו להתרוממות אינתיפאדה בירושלים. אנו עדים למעל 600 פיגועים בשלושת החודשים האחרונים, רק בירושלים.

    7. במדינת ישראל מתבצעים בממוצע שלושה פיגועים ביום, ובמקום להתעסק בהם, מתעסק שר הביטחון בהישרדות אישית ובשמירה על כסא השר, תוך הפקרת אזרחי מדינת ישראל.

    "אדוני ראש הממשלה, אני חוזר, איבדתי את האמון בשר הביטחון של מדינת ישראל. הוא אינו מייצג בדרכו הרופסת את מדיניות הביטחון של תנועת הליכוד ושל הימין במדינת ישראל".

    "דבריי מוכיחים עובדה פשוטה, "המלך הוא עירום"- דמנו אינו הפקר. כחבר בועדת חוץ וביטחון אני מנוע מלפרט עוד יותר ואני מחייב את עצמי לנהוג באחריות ובאיפוק, ופונה אליך להעביר את שר הביטחון משה בוגי יעלון מתפקידו".

    "אני משרתם של אזרחי מדינת ישראל ושליחם של המתיישבים ואני פועל מתוך אחריות לביטחונם, ומכאן פנייתי זו אליך", אמר חזן אמש.



    0 תגובות