צפו • חב"דניקים מתעמתים עם מפגינים אנטי ציונים בניו יורק

    יוסי אשר 12 Comment on צפו • חב"דניקים מתעמתים עם מפגינים אנטי ציונים בניו יורק
    10:05
    26.04.24
    הרב אריאל שחר No Comments on קדושת חול המועד \\ הרב אריאל שחר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אנחנו כבר רגילים לראות את אנשי נטורי קרתא מפגינים נגד מדינת ישראל בכל מקום בעולם. לפעמים זה בשיתוף עם הגרועים שבאויבנו. בתיעוד שלפניכם נראים חרדים המשתייכים לקהילת חב"ד כשהם מתעמתים עם המפגינים.



    12 תגובות

    מיין תגובות
    1. 12

      מול הקדוש המסריחים האלה מגיעים עוד מעט חנוכה ונאמר וטמאו מקדשך שבל דור ודור שבית משיח 770 עד מתי רבה הגלנא ופרוש חביבי אלי את סוכת שלמך.

    2. 11

      אמש (רביעי) התקיימה מסיבת עיתונאים בשכונת קראון הייטס, בהשתתפות פוליטיקאים מקומיים, בהם חברי הסנאט של מדינת ניו יורק וחברי המועצה המקומית, שהגיעו להביע את התנגדותם להסכם הגרעין עם איראן ולתמוך בזכותה של ישראל מול האיומים והקריאות להשמידה •

    3. 10

      הנטורי קרתא עושים חילול ה' בשמים לא יסלחו להם על זה שהם משתפים פעולה עם הגדולים שבאויבינו שחפצים להשמידינו בכל רגע נתון ולאע משנה איפה אנחנו ולא משנה אם ה'ציונים' מנהלים את ארץ ישראל

    4. 7

      הנטורי קרתא המשוגע הזה שעומד שם ונואם הוא שונא ישראל מוכר מאוד רח"ל, בצוק איתן הוא כיכב בהפגנות פרו-פלסטיניות, יש לו דין של רודף ומותר ומצווה לפגוע בו. כל הקודם זוכה!

    5. 6

      החבדני"ק הצורח נראה כמו דודי שוומנפלד בפרצופו ובקולו

    6. 5

      חשבתי שחסידי חב"ד אוהבים כל יהודי באשר הוא, התברר לי שאהבת ישראל שלהם תקיפה רק לספק יהודים אוכלי נו"ט ומחללי שבת, עליהם אסור לצעוק "שבת" (שזה לא אישי אלא מחאה על מעשיהם) כי זה הלבנת פנים, אך על חרדים אפשר לשנוא ולצעוק עליהם רוצחים?!
      איפה אהבת ישראל של חב"ד???
      חסידי סאטמאר היקרים אני מציע לכם להורדי את הפאות ולשים עגילים ולהסתובב בקניונים, שם חסידי חב"ד יעטפו אותכם באהבה גדולה, "כי אתם יהודים"

    7. 4

      האנטי ציונים והניטורי קרתא יש להם דין רודף והם לא יהודים

    8. 1

      ל8
      א.אתה לא רואה שמנסים להשתיק אותו?!
      ב.יש אנשים מסוימים שבאהבת ישראל הכי גדולה צריך לצעוק עליהם!!!!!! זה הדבר היחיד שיעזור להם ולכן עושים זאת!!!(גם אם קשה..!)