מסע הקודש של האדמו"ר מבאבוב 45 לפולין • כל הפרטים

    בעריש פילמר 1 Comment on מסע הקודש של האדמו"ר מבאבוב 45 לפולין • כל הפרטים
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האדמו"ר באבוב 45 שליט"א יוצא היום (ראשון) למסע בראשות פמליה מורחבת של עשרות חסידים ואנשי מעשה, בכדי להשתטח על קברי הצדיקים וקברי אבותיו הקדושים הטמונים במדינת פולין – גאליציא, להתפלל לקראת ימי הרחמים והרצון.

    המסע יוצא אל הדרך לקראת שמחת הנישואין של בת זקוניו של האדמו"ר שליט"א שעתידה להתקיים בחודש טבת בחורף הקרוב וזאת על פי הנהוג מצדיקי בית צאנז ודאמבראווא ורועי החסידות – שלפני שמחות נישואין עולים להתפלל במקום מנוחתם של האבות, ולהעתיר על בניית הבית.

    האדמו"ר יגיע מחר ביום שני לעיר קראקא, ובשעות הצהריים הוא יתפלל תפילת מנחה יחד עם קריאת התורה כהשלמה לשחרית, בבית הכנסת ההיסטורי הידוע בשמו "ר' אייזיק ר' יעקעל'ע", ולאחר מכן ייצא לפקוד את ביה"ח העתיק בחצר ביהכ"נ של הרמ"א, שבו טמונים גדולי הדורות.

    לאחר מכן ייצאו יחדיו לפקוד את ביה"ח החדש שבעיר, שם טמונים בין היתר הרה"ק המאור ושמש ובנו זי"ע, וכן גדולי עולם נוספים.

    מקראקא תצא השיירה אל עבר אדמת הקודש בעיר צאנז, לשפוך שיח בציונו הקדוש של אבי השושלת מרן הרה"ק בעל הדברי חיים מצאנז זי"ע. תפילת מעריב תתקיים ברוב עם בביהמ"ד העתיק בצאנז בו התפללו אבותיו, ובלילה ילונו החסידים לינת ערב בעיר ובגלילותיה.

    ביום שלישי עם שחר ייצא האדמו"ר לדרכו אל עבר עיירת באבוב שם הוא יתפלל תפילת שחרית בביהמ"ד העתיק, לאחר תפילת שחרית ושולחן לחיים, יעלו יחדיו כל הציבור לבית החיים לפקוד את ציונו הקדוש של כ"ק מרן אדמו"ר הראשון מבאבוב הרה"ק מהר"ש זי"ע, וישאו תפילה.

    משם תמשיך הפמליא אל עבר העיר "דאמבראווא" לפקוד את ציונו של הרה"ק האדמו"ר הראשון רבי מרדכי דוד מדאמבראווא זי"ע, מגדולי תלמידי החוזה מלובלין זי"ע, לאחר מכן ימשיכו אל העיר לאנצוט, שבו מצוי ציונו הקדוש של הרה"ק מראפשיץ בעל זרע קודש זי"ע.

    ביום שלישי בשעות הערב המאחרות, יגיעו אל הציון הקדוש של הרה"ק הרבי רבי אלימלך מליז'ענסק זי"ע.

    לאחר סיום התפילות בליז'ענסק, ייצאו אל עבר העיר לובלין, שם ינוחו את מנוחת הלילה, כאשר עם שחר לאחר תפילת שחרית ברוב עם, ייצאו לפקוד את ציונו הקדוש של החוזה, הרבי מלובלין זי"ע, ולאחר מכן ימשיכו אל עבר קוז'ניץ, בכדי להתפלל בציון הקודש של המגיד מקוז'ניץ ובניו הקדושים זי"ע.

    מקוז'ניץ תצא הפמליא אל עבר עיר הבירה וורשא, משם ימריא מטוסו של האדמו"ר ושל הפמליה, בחזרה אל ניו יורק.



    1 תגובות

    מיין תגובות