זעזוע באשדוד: סניף מקדונלדס פעל בתשעה באב

חיים הלר 3 Comment on זעזוע באשדוד: סניף מקדונלדס פעל בתשעה באב
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

העיר אשדוד רווית במתח בין דתי בתקופה האחרונה, בפרט בשל פתיחת הביג פיישן בשבתות, אולם לחרך המתח הזה נכנס השבוע כלי נוסף כאשר סניף מקדונלדס פעל בליל תשעה באב, חרף האיסור החוקי והפגיעה ברגשות הדת.

חבר מועצת העיר אשדוד מטעם אגודת ישראל עזרא שור קיבל לידיו תיעוד מליל תשעה באב, כאשר הוא משרת כביום רגיל את הסועדים.

שור ביקש לראות אם אין מדובר בתיעוד מפוברק ויצא לבדוק. כאשר הגיע למקום, הוא חזה לצערו באנשים רבים אשר סועדים בסניף ביום האבל היהודי.

שור סיפר באשדוד 10 כי "הבנתי שגם בשנה שעברה הסניף היה פתוח ולצערי לא אוכפים את החוק" עוד טוען שור כי אף חנות אחרת לא היתה פתוחה אלא רק מקדונלדס "אני בהלם בעצמי. מיד אחרי שסיימתי את התפילה בבית הכנסת הלכתי לראות, ישבו שם לא מעט אנשים.

"זהו יום אבל לאומי. זה בדיוק כמו שיפתחו חנויות ביום השואה, זה נשמע הזוי. אני לא מבין איפה הבעלים, איפה הם חיים? הם לא יודעים שזאת מדינה יהודית? איפה המחשבה שלהם? התפקיד של הפיקוח העירוני זה להגיע לשם ולקנוס אותם באופן מיידי". עוד אומר שור "כל מי שנמצא פה בארץ חייב לכבד את יום האבל הזה. אני לא מאמין שזה היה יכול לקרות במדינה מוסלמית. 'מקדונלדס' צריכה לתת את הדין על האירוע הזה".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    ממש כמו ביג את שניהם צריך להחריב

  2. 2

    כדרך אגב היה עוד חניות פתוחות . שמעתי על חנות גלידות ברובע ג והזדעזתי והלכתי לראות והיו שם לא מעט אנשים . וחוצפה שעירייה לא שולחת פקחים כמו כל הפרעת חוק