ראש בראש • גפני: האוצר מבקש לקצץ בתקציבי הישיבות, ליצמן: טיפלתי בזה

מני גירא שוורץ 5 Comment on ראש בראש • גפני: האוצר מבקש לקצץ בתקציבי הישיבות, ליצמן: טיפלתי בזה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בכירי משרד האוצר נועדו אחר הצהריים עם יו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני בפגישה שכותרתה הייתה – ניסיון לקבל את הסכמתו לפשרה שהציעו במשרד האוצר – בנושא קצבאות הילדים.

אולם מפגישת גפני עם בכירי האוצר עולה כי הפשרה המדוברת בקצבאות הילדים היא בסך הכל מסך עשן למאבק האמיתי. האוצר מבקש לקצץ אף בתקציבי הישיבות והסמינרים.

לאתר קול חי נודע כי גפני אמר לראשי האוצר "לא נאפשר קיצוץ של שקל בתקציבי החינוך הרווחה ועולם הישיבות שסבלו מספיק בשנתיים האחרונות".

אולם, בניגוד לדברי גפני, ליצמן טוען פתרתי את הבעיה לגבי תקציב הישיבות.

מלשכת ליצמן נמסר כי "בישיבה שקיים הערב סגן השר ליצמן עם נציגי האוצר לקראת אישור התקציב, סוכם כי תקציב הישיבות יינתן רטרואקטיבית כמופיע בהסכם הקואליציוני. לגבי תקציב הקצבאות וההצעה החלופית של האוצר לתכנית חסכון, נרשמה התקדמות רבה בדיונים – אך מחכים להכרעת מועצת גדולי התורה בנושא".

בחזרה לגפני. אנשיו טוענים כי בנושא הקצבאות הציג בפניהם ח"כ גפני מספר הסתייגויות בנושא הפשרה של קופת החיסכון לילדים עד גיל 18, ואנשי האוצר אמורים לשוב עם תשובות בנושא.

מלשכתו של ח"כ גפני נמסר בנוגע לקצבאות הילדים כי "מדובר בפשרה שמוצעת ע"י האוצר, ח"כ גפני בוחן את הנושא, הציג מספר הסתייגויות ענייניות. ביממה האחרונה הוא נועד בנושא גם עם חברי סיעתו, ובקרוב יחליט האם לתמוך בפשרה שהוצגה בפניו".



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    במה עוד נשאר להם לקצץ???????
    הם כבר לא נותנים כלום!!!!!!!!!!
    מה עכשיו לקצץ????????????? שיתנו להם יותר כסף במיסים וכד'??????????????

  2. 4

    נקניקים ממשלת לפיד מספר שתיים רק בתוך הקואליציה

  3. 3

    האם מישהו יכול אולי לחשוף לאזרח הפשוט שהולך להצביע כל פעם ג כקריאת גדולי הדור מה פשר המחלוקת הללו דווקא עכשיו כשהחרדים בקואליציה מה זה צריך להיות האם יש מישהו מהציבור ששלח אותם שנהנה מזה ?

  4. 2

    אוייייייייייייייייייייייייייייייי ה ישמור לא נסלח ולא נמחל על המריבות המסוכנות הצילווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

  5. 1

    תמיד אמרתי הרבה מסאטמר צודק אין להצביע לממשלת הכופרים והציונים שבכנסת המינים מישהו חולק עלי????????….