כששר הכלכלה הפתיע את בעריש פילמר • צפו

    דוד לזר 8 Comment on כששר הכלכלה הפתיע את בעריש פילמר • צפו
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (ראשון) הבה"ח בעריש פילמר – עורך מדור 'בחצרות הקודש' באתר 'קול ח'י – חגג יום הולדת. למרות גילו הצעיר, פילמר שזוכה לקרבתם וחיבתם של גדולי ישראל, עושה בכשרון רב עבודה מקצועית וטובה ומביא לעם ישראל את כל העדכונים מחצרות האדמו"רים, הרבנים ועולם החסידות והישיבות.

    אמש, שר הכלכלה אריה דרעי – הפתיע אותו עם ברכה מצולמת. צפו.



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      מזל טוב לבעריש התותח ——– נסיך התקשורת החרדית.

    2. 5

      הרבה מזל טוב !!! רק חבל שקיבלת ברכה מהבן אדם המושחת הזה!!! אתה יודע גם בלעם הרשע "ברך" את עם ישראל. אבל יש אנשים שעדיף שלא יברכו אותך… חבל שאלי ישי לא ברך אותך. אולי תנסה להשיג ממנו ברכה. הוא ודאי מברך בלב שלם והברכות שלו מתקיימות זה בדוק. הוא עוסק בצרכי צבור באמונה!!!

    3. 4

      לאנונימי נכון גם בזמן משה רבנו היה מתנגדים לו ולשלוחיו וכמובן גם היום ואתה ממלא תפקיד זה בנאמנות!

    4. 3

      לשי היקר!!!
      רק תראה איזו שטיפת מוח עשו לך אתה אפילו לא קולט מה קורה כאן! בא לו בנאדם שמרן הרב עובדיה סלד ממנו ומשכמותו. ואמר עליו מילים בוטות וחמורות שלא שמענו ממנו מעולם כאלו התבטאויות (אפי' על הגדולים שבשונאי ישראל). ואותו אדם הצליח לעבוד על אנשים תמימים (כמוך) שהוא הממשיך של מרן. תראה איך עבדו עליך… אתה חייב להתפכח ולחזור לדרך האמתית שהיא דרכו של מרן. שאהב את אלי ישי כבנו חביבו וקרא עליו את הפסוק "בכל ביתי נאמן הוא".

    5. 2

      שי הצדיק !!!
      שכחתי לומר לך. אבל הנה הנה אוטוטו הבחירות יגיעו, כן הם יגיעו מהר מהצפוי. ותהיה לך הזדמנות נאותה להחזיר את הגלגל. שערי תשובה לא ננעלו. ואולי יחוס הקב"ה ויסלח לך על כך שלא הלכת בדרך האמת [טוב… אתה לא אשם- היתה כאן מערכת משומנת שעבדה קשה כדי להכפיש את שמו של אלי ישי הצדיק והישר באדם. והצליחו להשפיע עליך ע"י שטיפת מוח בלתי קונבנציונלית (אולי יש לך פטור של אנוס ואונס רחמנא פטריה)].
      ולשאלתך: התשובה היא פשוטה אל תשכח שגם עם קרח שחלק על משה רבנו. הלכו ביחד איתו מאתיים חמישים ראשי סנהדראות. והם גם נענשו. אבל לא חשוב מה שהיה היה. מה שבאמת חשוב זה שבבחירות הבאות תצביע אך ורק לאלי ישי ובעז"ה תראה ישועות גדולות..