ברקת במצוקה: החרדים כועסים על הספורטק, החילונים על קרית יובל

    ארי וידר 2 Comment on ברקת במצוקה: החרדים כועסים על הספורטק, החילונים על קרית יובל
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית ירושלים ניר ברקת נמצא בין הפטיש לסדן. הנציגות החרדית מאד לא אהבה השבוע את אישור הספורטק בעיר, שעבר למרות התנגדותם של חברי המועצה החרדיים שחוששים כי המקום יהיה כר נרחב לחילולי שבת המוניים ובעיות צניעות קשות.

    אבל גם בציבור החילוני לא מרוצים מהחלטות שקיבל השבוע ראש העיר. רק השבוע אישרו בעירייה הקצאת מבנים לחרדים בשכונת גבעת מרדכי, חרף התנגדות נציגים מהציונות הדתית, ועכשיו כועסים החילונים על אישור גנים חרדים בשכונת קרית יובל.

    אמש התקיימה ההצבעה בעירייה ואושרה הקמת גני ילדים בשכונת קרית יובל. הגנים פעלו עד כה ללא אישור מסודר, ועתה יקבלו את ההיתר הרשמי.

    "מה שמדאיג אותנו זה שאין חוק, אין דין ואין דיין, הם עושים מה שהם רוצים", אמרה חברת הנהלת המינהל הקהילתי בקריית היובל, רונית גלבוע בעיתון הארץ. "קודם כל שמים את הגדי בחלב אמו ואחר כך הם מנסים להכשיר את זה. הופכים את השימוש החורג להליך רגיל".

    בקרב התושבים החילונים בשכונה קיים חשש כי השכונה תתחרד ותאבד את אופיה.

    מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "ראש העיר פועל בשש השנים האחרונות יותר מכל סיעה אחרת לשמירת צביון השכונות בעיר ובהן קריית היובל וביצע אינספור פעולות לשם כך שקצרה היריעה מלפרט, זאת על אף הקשיים והאתגרים בכך. בהתאם לכך ובניגוד לתקופות של ראשי עיר קודמים, מוסדות הציבור ובתי הספר הנבנים בכל שכונה מותאמים ככל שניתן לצביון השכונה כדי לשמור על אופיה, לצד שמירת זכויות המיעוט בשכונה.

    יוצאי דופן הם גני הילדים לילדי קריית היובל החרדים עד גיל שש, שכן העירייה מחויבת חובה מוסרית לאפשר לכל ילד בעיר גן קרוב למקום מגוריו ולמנוע צורך בהסעת פעוטות למקומות מרוחקים. חלק מהפתרונות ניתנים בשכונת בית וגן, אך לא ניתן לספק בבית וגן את כלל הפתרונות והניסיון להציג כי הדבר אפשרי שקרי".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אוי ויי. נעבעך. מסכן הברקת הזה, הוא ממש במצוקה. הוא פוגע בשבת ומציג עצמו (בעזרת יח"צנים מכוחותינו) כמסכן. אבל כנראה שברקת באמת מסכן בגלל שהוא טיפש. מה זו הדמגוגיה הזו לערבב את גני הילדים בקרית יובל לאישור הספורטק ? לו היה נידון של הקמת ישיבה בקרית יובל ל1,000 בחורים שיבואו מחוץ לקרית יובל, זו היתה אולי השוואה נכונה לוגית, מבחינתו לפחות. אך להשוות אישור גנים לילדי השכונה להקמת הספורטק? נו, באמת. אתה כזה טיפש ??? אולי היח"צנים שלך חושבים שאנחנו טפשים ???

    2. 1

      למה אתה לא קורא ליחצן של הרקת בשמו? ארי וידר בבקשה אל תשתף פעולה עם ברקת שחושב שנקנה את כל מה שהוא יכין לנו ולא לשכוח שפרוש אחראי לכך שמאז שהדיח את לופולינסקי הציבור החרדי איבד את ירושליים איך מכהן כח"כ??? לשלומי אמונים פתרונים