חקלאי נרצח על ידי שב"חים ערבים • סריקות אחר הרוצחים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on חקלאי נרצח על ידי שב"חים ערבים • סריקות אחר הרוצחים
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נפטר מפצעיו החקלאי שהותקף על ידי שבח"ים. דוד בר קפרא בן 70 שהותקף אמש (רביעי) ונפצע באורח קשה בשטח חקלאי בין מושב פדיה לכיון כרמי יוסף שבשפלה, נפטר מפצעיו בבית החולים.

    בר קפר – תושב העיר רחובות, הותקף כאמור על ידי ערבים שוהים בלתי חוקיים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו בשטח טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה. לאחר ההחייאה שב לו הדופק והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים אסף הרופא בצריפין.

    המשטרה מנהלת סריקות בניסיון לאתר את הרוצחים. מפקד המחוז ניצב מוטי כהן הורה ליחידה המרכזית של מחוז מרכז לנהל את החקירה.

    השר אורי אריאל אמר האמש כי "אני אומר לכם פה. אני נשבע לכם פה שדם יהודי אינו הפקר. מי שחושב שיכול לחלל שם שמיים ואת שם ישראל בארץ ישראל ולרצוח יהודים, יידע שלא כך הדבר. נגמר הסיפור שאפשר להרוג בנו ולרצוח בנו ואנחנו נמשיך כאילו לא קרה דבר".

    סגן שר הביטחון אלי בן דהן אמר בעקבות הרצח, "אני שולח תנחומים לבני משפחתו על האסון הכבד שפקד אותם. אם אכן מדובר בתקיפה של שוהים בלתי חוקיים, הדבר חמור מאוד ואני סמוך ובטוח שהמשטרה וכוחות הביטחון ידעו לאתר את הרוצחים ולהביאם לדין".

    גאל דילמוני סמנכ"ל מועצת יש"ע אמר כי "המשך ההסתה ברשות הפלסטינית מתירה את דמם של יהודים בכל הארץ. אסור שמדינת ישראל תמשיך להתעלם מהאדרת המחבלים בחינוך ובתקשורת הפלסטינית. צריך להתייחס לטרוריסטים שעושים ההסתה כמו שמתייחסים למחבלים שהם פצצות מתקתקות, לעצור אותם ולהעמיד אותם לדין".



    0 תגובות